Rekord: Brabus E V12 Biturbo dosáhl 350 km/h

Rekord: Brabus E V12 Biturbo dosáhl 350 km/h

Podle tiskové zprávy, kterou jsme včera obdrželi od Brabusu, dosáhl upravený Mercedes-Benz třídy E rychlosti 350,2 km/h na okruhu v italském Nardu. Stal se tak nejrychlejším silničním sedanem na světě. Model E V12 Biturbo má pod kapotou přeplňovaný dvanáctiválcový motor s výkonem 471 kW (640 k), jehož základní verze se nachází v modelu S600, přičemž objem byl zvýšen z 5.5 l na 6.3 l. Maxima výkonu dosahuje agregát v 5 100 otáčkách, točivý moment 1 026 Nm je dostupný už v 1 750 otáčkách.

Upravené éčko dosáhne stovky za 4,5 s, dvoustovky za 11,7 s a třístovky za 30,6 s. Vůz stojí na pneu 255/35 ZR19 vpředu a 285/30 ZR19 vzadu, výkon je přenášen na zadní kola pomocí pětstupňované automatické převodovky. Za takto upravený vůz zaplatíte 298 000 eur (téměř devět milionů), přičemž vyroben bude pouze omezený počet kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2006
Stav: 163 510 km
Cena: 276 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 97 958 km
Cena: 650 000 Kč
Mercedes Viano 2
Rok výroby: 2008
Stav: 150 969 km
Cena: 372 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 119 323 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků