Rekonstrukce dálnic v ČR jedou naplno. Zopakujte si, jak předcházet kolonám

když jsou značky omezující rychlost, tak od každé by se měla měřit rychlost, policajtů je málo a nebyl by problém za ty snižující rychlosti daného šoféra vybodovat. Prostě tam udělat u značky čáru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 03. 2020 19:11

já vám nevím, už se budu opakovat, ale vrátil jsme se opět z Rakouska, tam je na dálnici 130 a velmi často snížená rychlost na 100km/h. I přes to je cesta po dálnici plynulá, kamiony si nedovolí tvořit "vláčky" (ani ty polské), i Audiny a Báwa s rakouskou či německou RZ limity rychlosti dodržují. ...a policajtu na dálnicích také moc není. Prostě kázeň v každém šoférovi. No a pak přejede člověk Mikulov a začnou se dít věci.... polští gastarbajtři spolu s majiteli Audin a Baworáků s českou RZ jako by dostali doping a zvlčili. Bohužel, není v tu chvíli nikdo z naší Policie, kdo by je v tu chvíli chytl za prdel a nasolil jim pálku, hned z kraje. Pak ta divočina pokračuje přes Brno dále a z české dálnice se stává boj na život a na smrt... takže 600km po Rakousku v pohodě, bez nervů a 150 km v ČR a máte dost!!! Je to v nás, řidičích, že se chováme k druhým jako prasata, je to i v tom, že naše Policie se nenaučila řešit prevenci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 03. 2020 20:20

Tady kdejaka 'mala' vycuranost/levarna projde (je obecne tak nejak tolerovana) a jakakoli snaha o reseni v soucinnosti s 'represivni' slozkou je povazovana za buzeraci a omezovani.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 03. 2020 21:12

No, ono je to este horsie... jazdis 90 tam, kde je max 90, 50 tam, kde ja max 50... A nedajboze, aby si prisposobil rychlost podmienkam a jazdil este pomalsie.... a stavas sa tercom sikany a ohrozovania zo strany 'rychlo a bezpecne' jazdiacich psychopatov. Jedine v Cesku a na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 03. 2020 07:12

Protože jet někde 50 podle značek je proti přírodě. To v Rakousku je to naopak. Dají značku 70 i tam, kde jedu přirozeně 60.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 03. 2020 16:04

Bať. Přeznačkované Česko, zapomenuté značení, nesmyslná omezení.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 03. 2020 09:30

Šofér v A je hodně pevných radarů-stačí mít appku- a jinak cajti měří z většinou vw touran-bradavice nebo stříbrné 1,2 krabičky na zemi a bývají schovaní za protihlukovými stěnami kam není vidět nebo pistolí(dosah 500metrů nebo víc jsem se ptal když mě sfoukli) a občas mívají i kamery/radar na mostech ale to možná měří náš odstup mezi kamióny.Někde měří i průměrnou rychlost v úseku což moje navigace taky počítá a označené radary nebo místo kde bývají taky značí.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  12. 03. 2020 07:24

Jo Rakousko je fakt super priklad. Ject v noci pres cele Rakousko a sinout se celou dobu stovkou, protoze nejaky vysinuty zeleny se rozhodnul, ze to takhle bude je vyborne a hrozne bezpecne. Zaplatpanbuh za stale jeste relativne rozumne ceske silnice.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 03. 2020 20:03

To je pravda, ale zároveň umisťování značek a lenost cestářů je také veliký problém...ono když člověk jede 70kmh 2 kilometry protože jsou líní přestavět kužely nebo tu značku alespoň otočit, tak má sto chutí se jim na jejich značení vybodnout

Odpovědět  |   | 
doplnění  |  10. 03. 2020 09:45

Asi v tom článku chybí poměrně zásadní věc - když jsou v omezení 2 pruhy, tak jeďte v tom do kterého se vejdete na šířku. Spousta širších osobních aut a dodávek se snaží jet levým, který je užší. Často mají jedno kolo v pravém anebo na středové čáře, protože se asi bojí jet blíž ke středovým betonovým svodidlům. Tak se ale nevejdou vedle náklaďáku v pravém, který vyjel ze stavby a jede výrazně pomaleji. Takže jedou za ním pořád v levém asi tak 30-50 km/h a nezařadí se do pravého, aby levým mohly předjet užší auta nebo motorky, které se tam bez problémů vejdou. A pak také kamiony, často zahraniční, které občas jezdí prostředkem bez ohledu na to, že jsou tam 2 pruhy a ten pravý je pro ně dost široký.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 03. 2020 12:10

Stale casteji lze narazit na dopravni znaceni 'stridava jizda'. Bohuzel obvykle plati jen na kritickych usecich omezeni a spousta ridicu ji stejne ignoruje. Proc by taky mely jet oba pruhy 80, kdyz hovado muze 90-100 a narazove nutit ostatni brzdit.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  10. 03. 2020 12:40

Letošní dálniční známku jsem už nekoupil.
Po D1 do Prahy mě nikdo nedonutí soukromým autem jet.

Kolem Brna směry kde často z 90% cestuji
- D43 neexistuje
- D52 neexistuje

Pravidelně každý rok kupuji několik týdenních dálničních známek Rakouska. Tam dostávám za zaplacené peníze výbornou službu. U nás je to výsměch. Člověk přejede hranice a ten kontrast je do očí bijící.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 03. 2020 18:20

Co do rozlohy, poctu obyvatel, hdp na obyvatele srovnatelne (rozdily tusim do 10 %) Portugalsko za penize z EU mimojine zmodernizovalo sve silnice a postavilo STOVKY km dalnic.

U nas se masivne dotuje premieruv byznys a realizuji projekty, ktere se po uplynuti par let meni v luxus pro vyvolene, pripadne se realizuji za do oci bijici astronomicke sumy.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 03. 2020 17:55

Nemůže být rozdíl v tom, že v Portugalsku se narozdíl od ČR za použití dálnice platí?

U nás osobní vozidla platí jen nějaký malý roční poplatek (pro ty, co jedou párkrát do měsíce je to ale docela hodně), a modernější kamiony platí za kilometr tolik, že by se za to dálnice nezaplatila, ani kdyby stejnou částku platila i všechna osobní vozidla.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 03. 2020 18:25

Portugalsko jsem zminil kvuli rade spolecnych rysu. Ale klidne se srovnavejme s vyspelejsima zemema s dalnicni znamkou pripadne dalnicema zdarma. 14imesicni znamka za cenu ani ne plne nadrze je docela hodne?

Odpovědět  |   | 
A  |  10. 03. 2020 12:41

Zjevně jsme dospěli k bodu, kdy má aktivní navigace víc inteligence, než určitá část řidičů.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala