Rekonstrukce dálnic v ČR jedou naplno. Zopakujte si, jak předcházet kolonám

když jsou značky omezující rychlost, tak od každé by se měla měřit rychlost, policajtů je málo a nebyl by problém za ty snižující rychlosti daného šoféra vybodovat. Prostě tam udělat u značky čáru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 03. 2020 19:11

já vám nevím, už se budu opakovat, ale vrátil jsme se opět z Rakouska, tam je na dálnici 130 a velmi často snížená rychlost na 100km/h. I přes to je cesta po dálnici plynulá, kamiony si nedovolí tvořit "vláčky" (ani ty polské), i Audiny a Báwa s rakouskou či německou RZ limity rychlosti dodržují. ...a policajtu na dálnicích také moc není. Prostě kázeň v každém šoférovi. No a pak přejede člověk Mikulov a začnou se dít věci.... polští gastarbajtři spolu s majiteli Audin a Baworáků s českou RZ jako by dostali doping a zvlčili. Bohužel, není v tu chvíli nikdo z naší Policie, kdo by je v tu chvíli chytl za prdel a nasolil jim pálku, hned z kraje. Pak ta divočina pokračuje přes Brno dále a z české dálnice se stává boj na život a na smrt... takže 600km po Rakousku v pohodě, bez nervů a 150 km v ČR a máte dost!!! Je to v nás, řidičích, že se chováme k druhým jako prasata, je to i v tom, že naše Policie se nenaučila řešit prevenci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 03. 2020 20:20

Tady kdejaka 'mala' vycuranost/levarna projde (je obecne tak nejak tolerovana) a jakakoli snaha o reseni v soucinnosti s 'represivni' slozkou je povazovana za buzeraci a omezovani.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 03. 2020 21:12

No, ono je to este horsie... jazdis 90 tam, kde je max 90, 50 tam, kde ja max 50... A nedajboze, aby si prisposobil rychlost podmienkam a jazdil este pomalsie.... a stavas sa tercom sikany a ohrozovania zo strany 'rychlo a bezpecne' jazdiacich psychopatov. Jedine v Cesku a na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 03. 2020 07:12

Protože jet někde 50 podle značek je proti přírodě. To v Rakousku je to naopak. Dají značku 70 i tam, kde jedu přirozeně 60.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 03. 2020 16:04

Bať. Přeznačkované Česko, zapomenuté značení, nesmyslná omezení.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 03. 2020 09:30

Šofér v A je hodně pevných radarů-stačí mít appku- a jinak cajti měří z většinou vw touran-bradavice nebo stříbrné 1,2 krabičky na zemi a bývají schovaní za protihlukovými stěnami kam není vidět nebo pistolí(dosah 500metrů nebo víc jsem se ptal když mě sfoukli) a občas mívají i kamery/radar na mostech ale to možná měří náš odstup mezi kamióny.Někde měří i průměrnou rychlost v úseku což moje navigace taky počítá a označené radary nebo místo kde bývají taky značí.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  12. 03. 2020 07:24

Jo Rakousko je fakt super priklad. Ject v noci pres cele Rakousko a sinout se celou dobu stovkou, protoze nejaky vysinuty zeleny se rozhodnul, ze to takhle bude je vyborne a hrozne bezpecne. Zaplatpanbuh za stale jeste relativne rozumne ceske silnice.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 03. 2020 20:03

To je pravda, ale zároveň umisťování značek a lenost cestářů je také veliký problém...ono když člověk jede 70kmh 2 kilometry protože jsou líní přestavět kužely nebo tu značku alespoň otočit, tak má sto chutí se jim na jejich značení vybodnout

Odpovědět  |   | 
doplnění  |  10. 03. 2020 09:45

Asi v tom článku chybí poměrně zásadní věc - když jsou v omezení 2 pruhy, tak jeďte v tom do kterého se vejdete na šířku. Spousta širších osobních aut a dodávek se snaží jet levým, který je užší. Často mají jedno kolo v pravém anebo na středové čáře, protože se asi bojí jet blíž ke středovým betonovým svodidlům. Tak se ale nevejdou vedle náklaďáku v pravém, který vyjel ze stavby a jede výrazně pomaleji. Takže jedou za ním pořád v levém asi tak 30-50 km/h a nezařadí se do pravého, aby levým mohly předjet užší auta nebo motorky, které se tam bez problémů vejdou. A pak také kamiony, často zahraniční, které občas jezdí prostředkem bez ohledu na to, že jsou tam 2 pruhy a ten pravý je pro ně dost široký.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 03. 2020 12:10

Stale casteji lze narazit na dopravni znaceni 'stridava jizda'. Bohuzel obvykle plati jen na kritickych usecich omezeni a spousta ridicu ji stejne ignoruje. Proc by taky mely jet oba pruhy 80, kdyz hovado muze 90-100 a narazove nutit ostatni brzdit.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  10. 03. 2020 12:40

Letošní dálniční známku jsem už nekoupil.
Po D1 do Prahy mě nikdo nedonutí soukromým autem jet.

Kolem Brna směry kde často z 90% cestuji
- D43 neexistuje
- D52 neexistuje

Pravidelně každý rok kupuji několik týdenních dálničních známek Rakouska. Tam dostávám za zaplacené peníze výbornou službu. U nás je to výsměch. Člověk přejede hranice a ten kontrast je do očí bijící.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 03. 2020 18:20

Co do rozlohy, poctu obyvatel, hdp na obyvatele srovnatelne (rozdily tusim do 10 %) Portugalsko za penize z EU mimojine zmodernizovalo sve silnice a postavilo STOVKY km dalnic.

U nas se masivne dotuje premieruv byznys a realizuji projekty, ktere se po uplynuti par let meni v luxus pro vyvolene, pripadne se realizuji za do oci bijici astronomicke sumy.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 03. 2020 17:55

Nemůže být rozdíl v tom, že v Portugalsku se narozdíl od ČR za použití dálnice platí?

U nás osobní vozidla platí jen nějaký malý roční poplatek (pro ty, co jedou párkrát do měsíce je to ale docela hodně), a modernější kamiony platí za kilometr tolik, že by se za to dálnice nezaplatila, ani kdyby stejnou částku platila i všechna osobní vozidla.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 03. 2020 18:25

Portugalsko jsem zminil kvuli rade spolecnych rysu. Ale klidne se srovnavejme s vyspelejsima zemema s dalnicni znamkou pripadne dalnicema zdarma. 14imesicni znamka za cenu ani ne plne nadrze je docela hodne?

Odpovědět  |   | 
A  |  10. 03. 2020 12:41

Zjevně jsme dospěli k bodu, kdy má aktivní navigace víc inteligence, než určitá část řidičů.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A