Rekonstrukce Barrandovského mostu se setkává s kritikou. Dopravní omezení jsou i na objízdných trasách

3 komentáře

Racky
16. května • 22:40

Praha obecne stale bojuje proti tomu, aby lidi meli auta. Tohle asi bude soucast planu. Omezit a otravit. Misto parkovacich domu pro tisice aut stavi obytne ctvrti pro deseti tisice lidi v preplnenych oblastech (treba Zidovske pece) a s nedostatkem parkovacich mist. Parkovani pred domem prazaci musi zaplatit (a i tak nemaji jistotu,ze zaparkuji). Mesto z toho ma miliardu tydne a neinvestuje ji adekvatne. Zda se mi,ze delaji maximum proti lidem,takze se nedivim ani tomuto..

Net
18. května • 8:43

Praha na to jde skoro rozumně, velká města fungují výrazně lépe, pokud nemá každý auto. Praha má jednu z nejlepších MHD, vše je v docházkové vzdálenosti, spousta lidí auto nepotřebuje. Cyklistice se v Praze moc nedaří ani přes extra pruhy.
Chybí vnější okruh, ale to není chyba Prahy, a především je naprosto nedostatečná kapacita P+R parkovišť na významných stanicích metra.

Racky
16. května • 23:21

Ps: miliardu rocne, ne tydne :) ... 1mil aut a kazde 1000kc rocne. Plus parkovaci automaty atd..

Doporučujeme

Články odjinud