Reklamní spot o Škodě Superb natočila světoznámá režisérka Sharon Maguire

Irská filmová režisérka Sharon Maguire, která se proslavila úspěšnou komedií „Deník Bridget Jonesové“, natočila v romantickém prostředí Paříže a na písečné pláži v Normandii malý filmový příběh o lásce, ve kterém hraje hlavní roli automobil Škoda Superb.
Reklamní spot o Škodě Superb natočila světoznámá režisérka Sharon Maguire

Zaváděcí tiskovou a billboardovou kampaň, kterou firma Škoda Auto připravila pro svoji novou vlajkovou loď – Škodu Superb, doplňuje v současné době i televizní spot. „Natočili jsme jej jako romantický konec klasické zamilované scény hraného filmu v „hollywoodském“ stylu“ prozrazuje hlavní kameraman Patrick Duroux, tvůrce hned několika úspěšných reklam pro evropské automobilky. „Muž pozve ženu na výlet, dojedou až na pláž u moře. On ji tam učiní nečekanou nabídku k sňatku, kterou žena po krátkém zaváhání přijme. Příběh končí – jak jinak - svatbou. Mimoděk v příběhu vedle představitelů vystupuje také vůz Škoda Superb a objevují se zde některé jeho komfortní detaily, které také přispějí k „happyendu“. V závěrečných titulcích jsou jako hlavní aktéři uváděni nikoliv oba zamilovaní, nýbrž charakteristické znaky vozu Škoda Superb: šestiválec V6, prostorný interiér, podnožka, schránka na deštník a převodovka Tiptronic.“

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb při natáčení

Režisérka této krátké filmové romance, Sharon Maguire, je známá především tvorbou dokumentárních a hraných filmů (např. Deník Bridget Jonesové s Renée Zellwegerovou a Hughem Grantem). Nevyhýbá se ale ani jiným žánrům: „Rada dostávám zakázky na automobilové reklamy. Líbí se mi, když se na filmovém pásu objevuje víc kovu. Zvlášť se mi zamlouvala koncepce, která stála u zrodu tohoto televizního spotu a neznamenala pouze „studenou“ automobilovou reklamu. Ve hře jsou emoce a epická fantaze.“

Zaváděcí reklamní kampaň pro nový vůz Škoda Superb se již postupně objevuje v médiích ve vybraných evropských trzích. Pojednává především o velkorysosti vnitřního prostoru a komfortu tohoto automobilu. Autorem kampaně, jejíž základem je slogan „Nová Škoda Superb. Volnost pro ruce, nohy a mysl“ je hamburská agentura Leagas Delaney.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků