Reklamní spot o Škodě Superb natočila světoznámá režisérka Sharon Maguire

Irská filmová režisérka Sharon Maguire, která se proslavila úspěšnou komedií „Deník Bridget Jonesové“, natočila v romantickém prostředí Paříže a na písečné pláži v Normandii malý filmový příběh o lásce, ve kterém hraje hlavní roli automobil Škoda Superb.
Reklamní spot o Škodě Superb natočila světoznámá režisérka Sharon Maguire

Zaváděcí tiskovou a billboardovou kampaň, kterou firma Škoda Auto připravila pro svoji novou vlajkovou loď – Škodu Superb, doplňuje v současné době i televizní spot. „Natočili jsme jej jako romantický konec klasické zamilované scény hraného filmu v „hollywoodském“ stylu“ prozrazuje hlavní kameraman Patrick Duroux, tvůrce hned několika úspěšných reklam pro evropské automobilky. „Muž pozve ženu na výlet, dojedou až na pláž u moře. On ji tam učiní nečekanou nabídku k sňatku, kterou žena po krátkém zaváhání přijme. Příběh končí – jak jinak - svatbou. Mimoděk v příběhu vedle představitelů vystupuje také vůz Škoda Superb a objevují se zde některé jeho komfortní detaily, které také přispějí k „happyendu“. V závěrečných titulcích jsou jako hlavní aktéři uváděni nikoliv oba zamilovaní, nýbrž charakteristické znaky vozu Škoda Superb: šestiválec V6, prostorný interiér, podnožka, schránka na deštník a převodovka Tiptronic.“

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb při natáčení

Režisérka této krátké filmové romance, Sharon Maguire, je známá především tvorbou dokumentárních a hraných filmů (např. Deník Bridget Jonesové s Renée Zellwegerovou a Hughem Grantem). Nevyhýbá se ale ani jiným žánrům: „Rada dostávám zakázky na automobilové reklamy. Líbí se mi, když se na filmovém pásu objevuje víc kovu. Zvlášť se mi zamlouvala koncepce, která stála u zrodu tohoto televizního spotu a neznamenala pouze „studenou“ automobilovou reklamu. Ve hře jsou emoce a epická fantaze.“

Zaváděcí reklamní kampaň pro nový vůz Škoda Superb se již postupně objevuje v médiích ve vybraných evropských trzích. Pojednává především o velkorysosti vnitřního prostoru a komfortu tohoto automobilu. Autorem kampaně, jejíž základem je slogan „Nová Škoda Superb. Volnost pro ruce, nohy a mysl“ je hamburská agentura Leagas Delaney.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků