Irská filmová režisérka Sharon Maguire, která se proslavila úspěšnou komedií „Deník Bridget Jonesové“, natočila v romantickém prostředí Paříže a na písečné pláži v Normandii malý filmový příběh o lásce, ve kterém hraje hlavní roli automobil Škoda Superb.
Zaváděcí tiskovou a billboardovou kampaň, kterou firma Škoda Auto připravila pro svoji novou vlajkovou loď – Škodu Superb, doplňuje v současné době i televizní spot. „Natočili jsme jej jako romantický konec klasické zamilované scény hraného filmu v „hollywoodském“ stylu“ prozrazuje hlavní kameraman Patrick Duroux, tvůrce hned několika úspěšných reklam pro evropské automobilky. „Muž pozve ženu na výlet, dojedou až na pláž u moře. On ji tam učiní nečekanou nabídku k sňatku, kterou žena po krátkém zaváhání přijme. Příběh končí – jak jinak - svatbou. Mimoděk v příběhu vedle představitelů vystupuje také vůz Škoda Superb a objevují se zde některé jeho komfortní detaily, které také přispějí k „happyendu“. V závěrečných titulcích jsou jako hlavní aktéři uváděni nikoliv oba zamilovaní, nýbrž charakteristické znaky vozu Škoda Superb: šestiválec V6, prostorný interiér, podnožka, schránka na deštník a převodovka Tiptronic.“
Škoda Superb při natáčení
Režisérka této krátké filmové romance, Sharon Maguire, je známá především tvorbou dokumentárních a hraných filmů (např. Deník Bridget Jonesové s Renée Zellwegerovou a Hughem Grantem). Nevyhýbá se ale ani jiným žánrům: „Rada dostávám zakázky na automobilové reklamy. Líbí se mi, když se na filmovém pásu objevuje víc kovu. Zvlášť se mi zamlouvala koncepce, která stála u zrodu tohoto televizního spotu a neznamenala pouze „studenou“ automobilovou reklamu. Ve hře jsou emoce a epická fantaze.“
Zaváděcí reklamní kampaň pro nový vůz Škoda Superb se již postupně objevuje v médiích ve vybraných evropských trzích. Pojednává především o velkorysosti vnitřního prostoru a komfortu tohoto automobilu. Autorem kampaně, jejíž základem je slogan „Nová Škoda Superb. Volnost pro ruce, nohy a mysl“ je hamburská agentura Leagas Delaney.