Reklamní bizár: Takto v roce 1984 propagoval Chevrolet sporťák Corvette

Osmdesátky, to byl bláznivý čas. Především pak v Americe, kde se místo aut často prodávaly sny. Tahle reklama na Chevy Corvette z roku 1984 je důkazem.
Reklamní bizár: Takto v roce 1984 propagoval Chevrolet sporťák Corvette

Pořádná americká kára si zaslouží i pořádnou reklamu. Tahle, která propaguje Chevrolet Corvette C4, pochází z roku 1984 a připomíná spíše akční film. 

Za hlasů sboru dam, jež zpívají "Nikdy jste nic podobného předtím neviděli," se do popředí videa dostává stříbrná Corvette C4. "Nasaďte si bílé závodní rukavice a posaďte se do sedadel nejvyspělejšího vozidla, jaké kdy svět viděl. Je to nejnovější Chevrolet Corvette se svými pop-up světlomety a počítačem aktivovanou manuální převodovkou," zní ve videu, mezitím co se vůz proplátá laserovou sítí.

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Pak ještě neopomene dodat, že vůz je o několik stupňů před konkurencí a má turbínová koly, která lehce porazí i bouři! Také dostal displej z tekutých krystalů, který se aktualizuje 16krát za sekundu. Tečkou na závěr je pak konstatování, že se v nové Corvette majitel dočká ne dvou ani tří, ale hned čtyř exkluzivních reproduktorů. 

Tohle video vážně stojí za to a upřímně, kdyby se v dnešní době dělaly podobné reklamy, svět by byl lepším místem.

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků