ah, takze sadnem do auta a na pristojovke nabehne reklama s tym pitomym tlacitkom ´preskocit reklamu za x sekund´. Viete co vazeni, chodte s Vasimi kktnymi pavztvormi do...3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[
Nebo si vsichni zacneme kupovat Dacii. Tam tu nikdy nebude a i kdyby bylo, tak by to prestalo fungovat.
Reklamy se vždy vyskytují pouze u bezplatně dostupných služeb - televizní vysílání, internetové stránky, bezplatné aplikace pro mobily a tablety.... Když si podobnou službu zaplatím (koupím aplikaci, zřídím placenou mailovou schránku,...), žádná reklama tam už nebude.Když si koupím auto za x milionů, čekám, že mě tam žádný bordel obtěžovat nebude.
S poslední větou souhlasím, ale bohužel reklama dnes proniká všude (třeba v kině ji máš taky) a protože nadvýroba a množství zbytečných produktů prudce rostou, tak se v blízké budoucnosti dá očekávat, že bude opravdu všudypřítomná a stále urputnější a otravnější, a nevyhne se jí nikdo a nikde.
Ale za co utratis svoje penize, zatim ve velke mire rozhodujes sam ;-)
Ta "velká míra" je spíš jen taková iluze.
Ja teda nevim. Rohliky a chleba si nakupuju u dvou pekaru z okoli, ktere jsem si vybral, protoze mi u jednoho chutnaj rohliky a u druheho chleba. A auto si kupuju podle predvadeci jizdy a ne letacku nebo reklamy v TV.
S tím, co ti zbyde po zaplacení daní a všech poplatků, jdeš nakupovat. A ať kupuješ co chceš a kde chceš, stejně je zase velká část z toho další povinný desátek státu. Do této chvíle jsi toho tedy moc nerozhodl.
Resme disponibilni duchod a marketing. Fiskalni politika sem az tak nepatri.
Svět se mění. Bohužel...
jj přesně, každého majitele sedmičkové řady zajímají slevy v okolí.
Ne, je to opačně. Majitele auta to zajímat vůbec nemusí, to jen výrobci a prodejci vymýšlejí jak ještě by si na něm přivydělali a jak ještě by ho mohli využít pro další příjmy. Ve výrobě už optimalizace a maximalizace zisku běží, jeď je na řadě optimalizace a maximalizace řidičů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.