Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklama už dobyla naše televize, noviny, počítačové monitory i mobilní telefony – a nyní si hledá cestu do aut. Mnichovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projektu, který by zobrazoval reklamní sdělení na základě aktuální polohy vozu a destinace zadané v navigaci. 

Projekt se oficiálně jmenuje „virtuální tržiště budoucnosti“ a BMW ho už testuje v prototypu řady 7.

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Jako příklad využití firma uvádí například informace o volných parkovacích místech, ale také o slevách či službách v okolí cílové destinace. Reklama by se měla zobrazovat na displeji komunikačního a zábavního systému iDrive. 

Systém nevyžaduje na straně auta žádné nové technologie: poloha vozu je známa díky satelitní navigaci a o doručení reklamního sdělení se postará palubní internetové připojení BMW ConnectedDrive. 

Řidiči údajně dostanou možnost nastavit systém tak, aby zobrazoval jen ta reklamní sdělení, která je opravdu zajímají. Jak ale ví každý, kdo se někdy pokoušel odhlásit nevyžádané e-mailové newslettery, v praxi to může být mnohem komplikovanější... 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků