Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklama už dobyla naše televize, noviny, počítačové monitory i mobilní telefony – a nyní si hledá cestu do aut. Mnichovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projektu, který by zobrazoval reklamní sdělení na základě aktuální polohy vozu a destinace zadané v navigaci. 

Projekt se oficiálně jmenuje „virtuální tržiště budoucnosti“ a BMW ho už testuje v prototypu řady 7.

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Jako příklad využití firma uvádí například informace o volných parkovacích místech, ale také o slevách či službách v okolí cílové destinace. Reklama by se měla zobrazovat na displeji komunikačního a zábavního systému iDrive. 

Systém nevyžaduje na straně auta žádné nové technologie: poloha vozu je známa díky satelitní navigaci a o doručení reklamního sdělení se postará palubní internetové připojení BMW ConnectedDrive. 

Řidiči údajně dostanou možnost nastavit systém tak, aby zobrazoval jen ta reklamní sdělení, která je opravdu zajímají. Jak ale ví každý, kdo se někdy pokoušel odhlásit nevyžádané e-mailové newslettery, v praxi to může být mnohem komplikovanější... 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků