| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně | Zdroj: Nissan

| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan
| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan
| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan
| Reklamní kampaň Nissanu Qashqai v Londýně Zdroj: Nissan
10
Fotogalerie

Reklama, kterou nikdo nepřehlédne: Nissan zaparkoval nový Qashqai na komín pivovaru

Při pohledu na fotky vám možná dojde, že na tomhle Qashqai něco nesedí…

Nissan zjevně pokračuje na vlně extrémního způsobu propagace modernizovaného crossoveru Qashqai. Zatímco nedávno se mu automobilka rozhodla dopřát bungee jumping z jeřábu v Paříži, tentokrát se snaží povědomí o novince zvýšit originálně také ve Velké Británii, tedy na území, kde se modelová řada už tradičně vyrábí pro Evropu. Opět se přitom Nissan vydává do vzduchu.

Spatřit nejnovější Qashqai budou mít možnost kolemjdoucí v londýnské čtvrti Shoreditch. A nebudou ho muset vůbec hledat. Britské zastoupení se totiž rozhodlo v rámci reklamy „zaparkovat“ crossover na tamní 49 metrů vysoký komín bývalého pivovaru Truman Brewery, který jakožto 200 let stará památka funguje nyní coby různorodě využitelné prostory pro firmy, trhy, události a tak dále.

Na komín nicméně Nissan nepřipevnil opravdový automobil. Z technických důvodů upevnění, a zřejmě aby nešlo auto opravdu přehlédnout, byl k reklamě použit sklolaminátový model 1,5krát větší než běžný Qashqai – na délku má 6,5 metru, na šířku 2,7 metru, je vysoký 2,4 metru a zároveň váží pouhých 750 kg. Výroba modelu trvala zhruba sedm týdnů a na komín ho vyzdvihla dvojice jeřábů.

Myšlenka za reklamou byla nakonec vcelku jednoduchá. „Na tento model vyrobený v Británii jsme velmi hrdí a chtěli jsme ho všem ukázat. Tak jsme si řekli, proč ho nezaparkovat na místě, kde ho nikdo nepřehlédne?“ komentoval kampaň mluvčí britského zastoupení Nissanu. Nad hlavami kolemjdoucích v Shoreditchi bude Qashqai v rámci probíhající marketingové kampaně až do 22. září.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud