Při pohledu na fotky vám možná dojde, že na tomhle Qashqai něco nesedí…
Nissan zjevně pokračuje na vlně extrémního způsobu propagace modernizovaného crossoveru Qashqai. Zatímco nedávno se mu automobilka rozhodla dopřát bungee jumping z jeřábu v Paříži, tentokrát se snaží povědomí o novince zvýšit originálně také ve Velké Británii, tedy na území, kde se modelová řada už tradičně vyrábí pro Evropu. Opět se přitom Nissan vydává do vzduchu.
Spatřit nejnovější Qashqai budou mít možnost kolemjdoucí v londýnské čtvrti Shoreditch. A nebudou ho muset vůbec hledat. Britské zastoupení se totiž rozhodlo v rámci reklamy „zaparkovat“ crossover na tamní 49 metrů vysoký komín bývalého pivovaru Truman Brewery, který jakožto 200 let stará památka funguje nyní coby různorodě využitelné prostory pro firmy, trhy, události a tak dále.
Na komín nicméně Nissan nepřipevnil opravdový automobil. Z technických důvodů upevnění, a zřejmě aby nešlo auto opravdu přehlédnout, byl k reklamě použit sklolaminátový model 1,5krát větší než běžný Qashqai – na délku má 6,5 metru, na šířku 2,7 metru, je vysoký 2,4 metru a zároveň váží pouhých 750 kg. Výroba modelu trvala zhruba sedm týdnů a na komín ho vyzdvihla dvojice jeřábů.
Myšlenka za reklamou byla nakonec vcelku jednoduchá. „Na tento model vyrobený v Británii jsme velmi hrdí a chtěli jsme ho všem ukázat. Tak jsme si řekli, proč ho nezaparkovat na místě, kde ho nikdo nepřehlédne?“ komentoval kampaň mluvčí britského zastoupení Nissanu. Nad hlavami kolemjdoucích v Shoreditchi bude Qashqai v rámci probíhající marketingové kampaně až do 22. září.