Reiter Engineering Gallardo GT3R: ostrá závodní verze

Reiter Engineering je německý tuner vozů italské automobilky Lamborghini. V minulosti upravil silnější Murciélago, které jezdí pod označením R-GT v závodech šampionátu FIA GT nebo Le Mans Series. V těchto dnech se úpravce zaměřil na menšího brášku Murciélaga, model Gallardo, které se v budoucnu zůčastní závodů série GT3.

Ze zpráv a obrázků je jasné, že Gallardo má změněný přední nárazník, otvory sání, přepracovanou záď a snížený podvozek. Přidány byly vlečné háky, velká litá kola od firmy O-Z Racing a mohutné zadní přítlačné křídlo. Vyladěn byl i motor 5.0 l V10 a úpravou prošlo výfukové potrubí. Celkový výkon byl deklarován pouze jako "přesahující 500 koní", tedy více než sériových 368 kW. Závodní verze bude mít dle směrnic FIA náhon pouze na zadní nápravu, ale pro zákazníky, kteří si nechají upravit své Lambo, firma Reiter nechá náhon na všechna čtyři kola.

Tip: Otevřená verze vozu Lamborghini Gallardo debutovala na frankfurtském autosalónu. Italská automobilka chystá i limitovanou sérii Gallardo SE (Special Edition).

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků