Registrační značka za třináct milionu? Žádný problém

Asi každého někdy napadlo při pohledu na „zlaté” registrační značky na drahých vozech, jaká to musí být náhoda, že čtyři stejné číslice získá obvykle majitel drahého vozu. U nás díky nemožnosti si zakoupit RZ dle vlastního výběru bují korupce, ale v jiných státech umožňuje zákon, aby si zákazník zvolil nápis na registrační značce dle vlastního výběru, případně prodá vybrané série nejvyšší nabídce.

V Británii tak padl nevídaný rekord za prodej registrační značky. Afzal Kahn zaplatil 375 000 liber (přibližně 13,1 mil. Kč) za registrační značku s nápisem „F1”. Tu si hodlá umístit na svůj nový Range Rover.

Výhodou této služby je i v tom, že utržené peníze zůstanou danému hrabství, které je může investovat do svého rozvoje (v Británii tedy do nových stacionárních radarů, které následně krásné značky zvěčňují majitelům do památníčků). Beztak doufejme, že i u nás tato možnost bude zavedena a místo socialistické přetvářky pramenící v korupci si každý zájemce o zajímavou značku bude moci vybrat a oficiálně za zaplatit za „své” číslo.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků