Registrační značka za třináct milionu? Žádný problém

Asi každého někdy napadlo při pohledu na „zlaté” registrační značky na drahých vozech, jaká to musí být náhoda, že čtyři stejné číslice získá obvykle majitel drahého vozu. U nás díky nemožnosti si zakoupit RZ dle vlastního výběru bují korupce, ale v jiných státech umožňuje zákon, aby si zákazník zvolil nápis na registrační značce dle vlastního výběru, případně prodá vybrané série nejvyšší nabídce.

V Británii tak padl nevídaný rekord za prodej registrační značky. Afzal Kahn zaplatil 375 000 liber (přibližně 13,1 mil. Kč) za registrační značku s nápisem „F1”. Tu si hodlá umístit na svůj nový Range Rover.

Výhodou této služby je i v tom, že utržené peníze zůstanou danému hrabství, které je může investovat do svého rozvoje (v Británii tedy do nových stacionárních radarů, které následně krásné značky zvěčňují majitelům do památníčků). Beztak doufejme, že i u nás tato možnost bude zavedena a místo socialistické přetvářky pramenící v korupci si každý zájemce o zajímavou značku bude moci vybrat a oficiálně za zaplatit za „své” číslo.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků