Kdo vládne českému trhu? O tato auta byl letos zatím největší zájem

56 komentářů

Bureš
8. prosince • 10:24

Kolik nicků tady má Vošický a jeho team otroků z montážní linky v Nošovicích? Že to tu vypadá, jako by byl na světě jen koncern VW a proti němu stál jen Hnujdaj? :-D

Smith
19. prosince • 19:21

Jen debil si může myslet, že Vošický má něco společného a Nošovicemi. Vošický jen prodává auta zn. Hyundai. A je úplně jedno, jestli jsou vyrobena v ČR, Jižní Korei nebo kdekoli jinde ve světě.
Jdi se podívat do Bolky, tam makají jak otroci, ruční práce tam mají daleko víc než v Nošovicích. Korejci mají víc robotizovaný provoz.

B4T
7. prosince • 21:07

Gratulace Škodárně, první v prodejích do fleetu, první v prodejích soukromníkům, první v prodejích absolutně. Také výsledek Dacie je velmi pěkný. Katastrofa pro Hyundai, do reklamy rvou největší prachy ze všech značek a přesto mají pokles. Jak dlouho vydrží Vošický vysvětlovat korejské centrále extrémní reklamní výdaje ve světle padajících prodejů?

MUDr. Chocholoušek
6. prosince • 16:37

Škoda nebo Hyundai, to je celkem jedno. Obě značky dělají auta ve stejné kvalitě a nudném designu.

Liptovská parenica
6. prosince • 16:22

Škodofka rozděluje národ

Tomáš Vrchanský
6. prosince • 15:37

Ta tabulka je opravdu pravdivá? Nejsem žádný expert, ale upřímně bych se dost divil, kdyby škodovce rostla čísla, při tom trendu jakým vymýšlejí nové inovace, resp. nevymýšlejí :-) Nebo se snad pletu?

K7K
7. prosince • 19:52

Divit se můžeš jak chceš, přesto Škodovce roste podíl na domácím trhu, nyní už 36%. A bude hůř.

Milan
9. prosince • 13:04

Co já vím, tak škodovce hlavně u nás rapidně prodeje klesají! Asi už konečně čechy přestalo bavit kupovat ty jejich předražený kusy šrotu :-)

Bureš
9. prosince • 20:36

Tak to bych ti doporučil si nejdříve přečíst článek, na který reaguješ. Pokud nejsi slepý, nebo nemáš problém s matematikou, najdeš tam statistiku. Ta říká přesný opak. Nebudeš pak vypadat jako hlupák ;-)

Jan Wejc
6. prosince • 13:18

Skoda odjakziva byla, je a bude symbolem luxusu! Bozska modla!

Bureš
8. prosince • 9:56

To asi moc nepamatuješ. Dříve to byla LADA 1300/1500. Auto doktorů, zelinářů a řezníků.

Franta
7. prosince • 18:26

Jako ironie super.:-D:-D:-D:-D

hustodrak
6. prosince • 14:19

pro socku, která jezdí max na kole, rozhodně

pacho
6. prosince • 13:15

hej hej. škoda, je buď služobná, alebo na olietaných, škodovkách jazdia socky.

Bureš
8. prosince • 9:54

Tak to je možná u vas v čobolsku :-D

Jan Wejc
6. prosince • 12:51

Skoda je NEJslavnejsi,NEJikonictejsi,a NEJmilovanejsi automobilkou sveta!

hustodrak
6. prosince • 14:19

kdybys na ni měl, tak by ti sousedi v ghettu moc záviděli

Dan
6. prosince • 11:57

škodovka umí dělat perfektní auta vemte si jen kolik tisíc škodovek je někde na letišti, už dávno není škodovka každé 3. auto v garážích u čechů, možná tak služebáky, protože jim to nechávají velmi výhodně

Hustodrak
6. prosince • 12:12

Myslím, že všichni to vědí, ale někteří z toho mají osypky

aaa
6. prosince • 10:50

Tady NEVLÁDNE Hyundai, jak o sobě tvrdí v reklamě? Takže Kimovci zase lžou?

Hustodrak
6. prosince • 12:17

Pokud berete ty od výroby pomackane kusy plechu jako auta, tak lžou. Ale Hyundai je pouze výrobek podobný autu, a jako napodobenina je opravdu nejúspěšnější

Bautista
6. prosince • 9:35

OCTAVIA VLADNE SVETU! Nejlepsi zprava,ktera nas kdy mohla potkat.

Hustodrak
6. prosince • 12:10

Pane, v článku se píše o českém trhu

JirkaX
6. prosince • 12:48

To nepochopí. Jeho svět je pískoviště.

bzzz
6. prosince • 9:21

??? 72:32 % ??? Prosim, vysvetlete.

Marek71
6. prosince • 11:51

Prostě celek je 104%, co na tom nechápeš? :-D No jo, Autorevue...

Jan Wejc
6. prosince • 8:55

Chlebodarce musi byt dnes po ranu mimoradne spokojen...

pirate
6. prosince • 10:31

Nemusí.

Jaroslav
6. prosince • 8:46

Víte, mě celkem nezajímá, jaké vozy a kolik koupily firmy, ale co si kupovali obyčejní lidé.

Bureš
8. prosince • 9:44

Špatná úvaha. Právě firma si pořídí to, co je pro ně ekonomicky výhodné. Auto je pro firmu výrobní prostředek, v podstatě jako nářadí. Proto si firma nenakupuje levné nářadí v Lídlu, které postačí třeba důchodci na domácí práce. Firma potřebuje auto, které spolehlivě slouží = vydělává.

ja
6. prosince • 12:01

U prodejů soukromých osob předloni byla octavia asi na 9. místě, pokud si dobře pamatuji. Loni už tabulku raději nezveřejňovali. Uvidíme letos? Ale neuvidíme, nebuďte naivní.

Hustodrak
6. prosince • 12:20

Když vás to zajímá, na webu SDA ta informace je.

ja
6. prosince • 13:16

Pro Hustodraka. Nevím jestli jsi dyslektik nebo první píšeš a pak přemýšlíš.
Na webu SDA je informace prodejů soukromníkům, ale pouze souhrnná za celou firmu. NIKOLI ZA JEDNOTLIVÉ MODELY.
Můj první příspěvek se týkal jednotlivých modelů prodaných soukromníkům, tj. např. octavia, fabia, i30, focus, sandero, astra atp. za celý rok.

hustodrak
6. prosince • 14:18

prostě škodovka je první, to je důležité. proč by zveřejňovali jednotlivé modely? škodovka se prodává nejlépe do firem i domácností, je to běžné na domácích trzích automobilek po celém světě

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
7. prosince • 18:20

Podle Ministerstva dopravy je Hyundai i30 nejprodávanějším vozem pro soukromé osoby ve třídě velkých rodinných vozů před Kia Motors a Škoda Auto.

Hustodrak
6. prosince • 12:34

Koukl jsem na to pro vás, škodovka je první i v prodejích soukromnikum

Marek71
6. prosince • 9:18

To by mě taky zajímalo, i když pro automobilku je to jedno, kdo si jejich auto kupuje.
A druhá věc je, jak to na 100% rozlišit, jestli auto bylo prodáno firmě nebo "obyčejnému člověku"? Prptpže já myslím, že v těch cca. 3/4 firemních prodejů bude i spousta obyčejných lidí, třeba na OL.

Joe Doe
6. prosince • 9:28

"i když pro automobilku je to jedno"Celkom jedno to nie je pretoze ceny pre fleet a sukromnu osobu su ine a tym padom ma automobilka na predany kus uplne iny zisk.

WP
6. prosince • 11:56

Automobilka dodává prodejcům za nějaké ceny, ti pak na ně dávají své marže a z nich se slevuje, ne? Proč by to měla automobilka pocítit?

PK
6. prosince • 10:03

To mozno ano, ale zase to automobilka dobehne na servise. Sukromna osoba s najazdom 15.000km/rok ide do servisu 1x za rok, firemne auto, ktore najazdi 40tis.km a viac sa tam otoci castejsie.

Joe Doe
6. prosince • 10:32

Servis nevykonava priamo automobilka a zarobit na nom musi aj konkretny zmluvny partner/dealer.Auto sa sice otoci castejsie, ale to uz zachadzame do individualnych zmluv - kupujes si auto, alebo auto so sluzbou servisu, ak ano, co je zahrnute? Vsetko vratane wear & tear casti? Alebo ti v ramci sluzby vymenia aj pneumatiky? Aky je podiel tohto na zisku Skody vedia len jej uctovnici - Skoda nie je samostatna spolocnost a nie je je obchodovana na burze, takze na rozdiel od VAG tieto udaje nemusi zverejnovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ota
7. prosince • 14:37

proto taky auta kupuješ u dealeru/partneru vyrobce

Bautista
6. prosince • 10:29

Kdepak, Skody jsou ABSOLUTNE bezporuchove,o jakem servisu to tady mluvite?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MUDr. Chocholoušek
6. prosince • 16:30

U Škodovek se nemění olej a filtry?

Oleq
6. prosince • 13:30

sqodovka je nejvíc, navýšila výrobu náhradních dílů, oqtávka má jen přes 10 kurv1tek a ty nejlepší auta mají v Milovicích :D

Normální občan
6. prosince • 9:12

Blázníte? To je tu striktně zakázáno zveřejňovat.

Vlk z Vlkohradu
6. prosince • 10:30

Proč je to zakázáno zveřejňovat?

Jarmil
6. prosince • 10:50

Protože si "normální občan" s mírných stihomanem myslí, že Hyundai je skryté tajemství, které ostatní automobilky závidí. Sledovači růžových ohrad a zpráv tv nova se chytli na důstojné reklamy od Hyundai a pod vidinou vysoké výbavy tyto vozy skutečně zkouší. Mírný zádrhel bude cena servisu a velký zádrhel bude cena náhradních dílů, až jim jejich mazlík zestárne. Na druhou stranu, zase nenajdou ráno na parkovišti svojí Škodovku částečně rozebranou na ND, takže se to celkově možná i rentuje. :-D

Vítězslav Jura (Victor z Ovieda)
8. prosince • 9:55

No tak,Hyundai na to má.Má více solidních vozů,kdežto první solidní auto od Škody je nový Superb,jinak skáza a hlavně Fabie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš
8. prosince • 10:17

Jen ta prodejní realita tomu nějak nedopovídá. Ale já to chápu, všichni okolo vas jsou naprosto hloupí tupci, jen vy a pár vyvolených tomu rozumíte :-D

Scooter
6. prosince • 11:35

A nechcete to rozdejit kolik aut si koupili lide se jmenem Jan a kolik Pavel? To je uplne jedno, vyrabim a prodal jsem. Hotovo. Kaufland taky prodal tolik rohliku a tolik mleka. Zda chodi nakupovat tatinci nebo maminky je mozna pro marketingovy pruzkum trhu, ale podstatne jsou trzby. Octavii na kazdodenni jezdeni to pres ruzne komplikace preju. A na druhe misto si preji vikendovku Duster. Co chteji nebo vykrikuji Hovnajiste je mi uplne jedno. Klidne at se utopi ve Vosickeho zumpe. Glo glo glo, okusit vlastni polivecku pro ne bude nejlepsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
6. prosince • 16:27

Tržby jsou podstatné pro automobilky ale pro čtenáře tohoto článku jsou dost nezajímavé, většina nedrží akcie žádné z nich. Naopak co si vybírá "Běžný Pepa obyvatel" by zajímavé bylo.

Kaldon
6. prosince • 8:38

Nejmilovanější vůz světa na úvodní fotce, bravo!

Marek71
6. prosince • 9:20

No logicky, když to je nejprodávaněkší model v ČR, ne? Co bys tam chtěl jako ilustrační foto? Veyrona? :-D

pirate
6. prosince • 8:50

To není Fiat Bravo, ale Škoda Octavia, oslíku.

Doporučujeme

Články odjinud