Kdo vládne českému trhu? O tato auta byl letos zatím největší zájem

Kaldon  |  06. 12. 2018 08:38

Nejmilovanější vůz světa na úvodní fotce, bravo!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 12. 2018 08:50

To není Fiat Bravo, ale Škoda Octavia, oslíku.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 12. 2018 09:20

No logicky, když to je nejprodávaněkší model v ČR, ne? Co bys tam chtěl jako ilustrační foto? Veyrona?

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  06. 12. 2018 08:46

Víte, mě celkem nezajímá, jaké vozy a kolik koupily firmy, ale co si kupovali obyčejní lidé.

Odpovědět  |   | 
Normální občan  |  06. 12. 2018 09:12

Blázníte? To je tu striktně zakázáno zveřejňovat.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  06. 12. 2018 10:30

Proč je to zakázáno zveřejňovat?

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  06. 12. 2018 10:50

Protože si "normální občan" s mírných stihomanem myslí, že Hyundai je skryté tajemství, které ostatní automobilky závidí. Sledovači růžových ohrad a zpráv tv nova se chytli na důstojné reklamy od Hyundai a pod vidinou vysoké výbavy tyto vozy skutečně zkouší. Mírný zádrhel bude cena servisu a velký zádrhel bude cena náhradních dílů, až jim jejich mazlík zestárne. Na druhou stranu, zase nenajdou ráno na parkovišti svojí Škodovku částečně rozebranou na ND, takže se to celkově možná i rentuje.

Odpovědět  |   | 
Scooter  |  06. 12. 2018 11:35

A nechcete to rozdejit kolik aut si koupili lide se jmenem Jan a kolik Pavel? To je uplne jedno, vyrabim a prodal jsem. Hotovo. Kaufland taky prodal tolik rohliku a tolik mleka. Zda chodi nakupovat tatinci nebo maminky je mozna pro marketingovy pruzkum trhu, ale podstatne jsou trzby. Octavii na kazdodenni jezdeni to pres ruzne komplikace preju. A na druhe misto si preji vikendovku Duster. Co chteji nebo vykrikuji Hovnajiste je mi uplne jedno. Klidne at se utopi ve Vosickeho zumpe. Glo glo glo, okusit vlastni polivecku pro ne bude nejlepsi.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 12. 2018 16:27

Tržby jsou podstatné pro automobilky ale pro čtenáře tohoto článku jsou dost nezajímavé, většina nedrží akcie žádné z nich. Naopak co si vybírá "Běžný Pepa obyvatel" by zajímavé bylo.

Odpovědět  |   | 

No tak,Hyundai na to má.Má více solidních vozů,kdežto první solidní auto od Škody je nový Superb,jinak skáza a hlavně Fabie.

Victor

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 10:17

Jen ta prodejní realita tomu nějak nedopovídá. Ale já to chápu, všichni okolo vas jsou naprosto hloupí tupci, jen vy a pár vyvolených tomu rozumíte

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 12. 2018 09:18

To by mě taky zajímalo, i když pro automobilku je to jedno, kdo si jejich auto kupuje.
A druhá věc je, jak to na 100% rozlišit, jestli auto bylo prodáno firmě nebo "obyčejnému člověku"? Prptpže já myslím, že v těch cca. 3/4 firemních prodejů bude i spousta obyčejných lidí, třeba na OL.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 12. 2018 09:28

"i když pro automobilku je to jedno"

Celkom jedno to nie je pretoze ceny pre fleet a sukromnu osobu su ine a tym padom ma automobilka na predany kus uplne iny zisk.

Odpovědět  |   | 
PK  |  06. 12. 2018 10:03

To mozno ano, ale zase to automobilka dobehne na servise. Sukromna osoba s najazdom 15.000km/rok ide do servisu 1x za rok, firemne auto, ktore najazdi 40tis.km a viac sa tam otoci castejsie.

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  06. 12. 2018 10:29

Kdepak, Skody jsou ABSOLUTNE bezporuchove,o jakem servisu to tady mluvite?!

Odpovědět  |   | 
Oleq  |  06. 12. 2018 13:30

sqodovka je nejvíc, navýšila výrobu náhradních dílů, oqtávka má jen přes 10 kurv1tek a ty nejlepší auta mají v Milovicích :D

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  06. 12. 2018 16:30

U Škodovek se nemění olej a filtry?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 12. 2018 10:32

Servis nevykonava priamo automobilka a zarobit na nom musi aj konkretny zmluvny partner/dealer.

Auto sa sice otoci castejsie, ale to uz zachadzame do individualnych zmluv - kupujes si auto, alebo auto so sluzbou servisu, ak ano, co je zahrnute? Vsetko vratane wear & tear casti? Alebo ti v ramci sluzby vymenia aj pneumatiky? Aky je podiel tohto na zisku Skody vedia len jej uctovnici - Skoda nie je samostatna spolocnost a nie je je obchodovana na burze, takze na rozdiel od VAG tieto udaje nemusi zverejnovat.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  07. 12. 2018 14:37

proto taky auta kupuješ u dealeru/partneru vyrobce

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 12. 2018 11:56

Automobilka dodává prodejcům za nějaké ceny, ti pak na ně dávají své marže a z nich se slevuje, ne? Proč by to měla automobilka pocítit?

Odpovědět  |   | 
ja  |  06. 12. 2018 12:01

U prodejů soukromých osob předloni byla octavia asi na 9. místě, pokud si dobře pamatuji. Loni už tabulku raději nezveřejňovali. Uvidíme letos? Ale neuvidíme, nebuďte naivní.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 12. 2018 12:20

Když vás to zajímá, na webu SDA ta informace je.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 12. 2018 12:34

Koukl jsem na to pro vás, škodovka je první i v prodejích soukromnikum

Odpovědět  |   | 
ja  |  06. 12. 2018 13:16

Pro Hustodraka. Nevím jestli jsi dyslektik nebo první píšeš a pak přemýšlíš.
Na webu SDA je informace prodejů soukromníkům, ale pouze souhrnná za celou firmu. NIKOLI ZA JEDNOTLIVÉ MODELY.
Můj první příspěvek se týkal jednotlivých modelů prodaných soukromníkům, tj. např. octavia, fabia, i30, focus, sandero, astra atp. za celý rok.

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  06. 12. 2018 14:18

prostě škodovka je první, to je důležité. proč by zveřejňovali jednotlivé modely? škodovka se prodává nejlépe do firem i domácností, je to běžné na domácích trzích automobilek po celém světě

Odpovědět  |   | 
Franta  |  07. 12. 2018 18:20

Podle Ministerstva dopravy je Hyundai i30 nejprodávanějším vozem pro soukromé osoby ve třídě velkých rodinných vozů před Kia Motors a Škoda Auto.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 09:44

Špatná úvaha. Právě firma si pořídí to, co je pro ně ekonomicky výhodné. Auto je pro firmu výrobní prostředek, v podstatě jako nářadí. Proto si firma nenakupuje levné nářadí v Lídlu, které postačí třeba důchodci na domácí práce. Firma potřebuje auto, které spolehlivě slouží = vydělává.

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  06. 12. 2018 08:55

Chlebodarce musi byt dnes po ranu mimoradne spokojen...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 12. 2018 10:31

Nemusí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 12. 2018 09:21

??? 72:32 % ??? Prosim, vysvetlete.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 12. 2018 11:51

Prostě celek je 104%, co na tom nechápeš? No jo, Autorevue...

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  06. 12. 2018 09:35

OCTAVIA VLADNE SVETU! Nejlepsi zprava,ktera nas kdy mohla potkat.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 12. 2018 12:10

Pane, v článku se píše o českém trhu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 12. 2018 12:48

To nepochopí. Jeho svět je pískoviště.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 12. 2018 10:50

Tady NEVLÁDNE Hyundai, jak o sobě tvrdí v reklamě? Takže Kimovci zase lžou?

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 12. 2018 12:17

Pokud berete ty od výroby pomackane kusy plechu jako auta, tak lžou. Ale Hyundai je pouze výrobek podobný autu, a jako napodobenina je opravdu nejúspěšnější

Odpovědět  |   | 
Dan  |  06. 12. 2018 11:57

škodovka umí dělat perfektní auta vemte si jen kolik tisíc škodovek je někde na letišti, už dávno není škodovka každé 3. auto v garážích u čechů, možná tak služebáky, protože jim to nechávají velmi výhodně

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  06. 12. 2018 12:12

Myslím, že všichni to vědí, ale někteří z toho mají osypky

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  06. 12. 2018 12:51

Skoda je NEJslavnejsi,NEJikonictejsi,a NEJmilovanejsi automobilkou sveta!

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  06. 12. 2018 14:19

kdybys na ni měl, tak by ti sousedi v ghettu moc záviděli

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 12. 2018 13:15

hej hej. škoda, je buď služobná, alebo na olietaných, škodovkách jazdia socky.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 09:54

Tak to je možná u vas v čobolsku

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  06. 12. 2018 13:18

Skoda odjakziva byla, je a bude symbolem luxusu! Bozska modla!

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  06. 12. 2018 14:19

pro socku, která jezdí max na kole, rozhodně

Odpovědět  |   | 
Franta  |  07. 12. 2018 18:26

Jako ironie super.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 09:56

To asi moc nepamatuješ. Dříve to byla LADA 1300/1500. Auto doktorů, zelinářů a řezníků.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Vrchanský  |  06. 12. 2018 15:37

Ta tabulka je opravdu pravdivá? Nejsem žádný expert, ale upřímně bych se dost divil, kdyby škodovce rostla čísla, při tom trendu jakým vymýšlejí nové inovace, resp. nevymýšlejí Nebo se snad pletu?

Odpovědět  |   | 
K7K  |  07. 12. 2018 19:52

Divit se můžeš jak chceš, přesto Škodovce roste podíl na domácím trhu, nyní už 36%. A bude hůř.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  09. 12. 2018 13:04

Co já vím, tak škodovce hlavně u nás rapidně prodeje klesají! Asi už konečně čechy přestalo bavit kupovat ty jejich předražený kusy šrotu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:36

Tak to bych ti doporučil si nejdříve přečíst článek, na který reaguješ. Pokud nejsi slepý, nebo nemáš problém s matematikou, najdeš tam statistiku. Ta říká přesný opak. Nebudeš pak vypadat jako hlupák

Odpovědět  |   | 
Liptovská parenica  |  06. 12. 2018 16:22

Škodofka rozděluje národ

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  06. 12. 2018 16:37

Škoda nebo Hyundai, to je celkem jedno. Obě značky dělají auta ve stejné kvalitě a nudném designu.

Odpovědět  |   | 
B4T  |  07. 12. 2018 21:07

Gratulace Škodárně, první v prodejích do fleetu, první v prodejích soukromníkům, první v prodejích absolutně. Také výsledek Dacie je velmi pěkný. Katastrofa pro Hyundai, do reklamy rvou největší prachy ze všech značek a přesto mají pokles. Jak dlouho vydrží Vošický vysvětlovat korejské centrále extrémní reklamní výdaje ve světle padajících prodejů?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 10:24

Kolik nicků tady má Vošický a jeho team otroků z montážní linky v Nošovicích? Že to tu vypadá, jako by byl na světě jen koncern VW a proti němu stál jen Hnujdaj?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

včera | | 291 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 49 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A