Registr opět nefunguje. Problém je s databází hledaných aut

Registr opět nefunguje. Problém je s databází hledaných aut

Registr vozidel opět nefunguje. Nelze ho spojit s databází hledaných aut a s evropským registrem identifikačních čísel, takzvaných VIN kódů. Kvůli těmto chybám není možné vozidla přihlašovat, uvedl vedoucí odboru dopravně správních agend pražského magistrátu Josef Mihalík. 

Za aktuální problém ministerstvo dopravy nemůže, uvedl mluvčí úřadu Martin Novák. Za výpadky v Schengenském informačním systému a v pátrání po vozidlech v praxi je podle něj odpovědné policejní prezidium.

Pokud ani jeden z těchto systémů nefunguje, doporučilo ministerstvo dopravy vozidla neregistrovat. Mohli by totiž zaregistrovat vozidlo, které bylo ukradeno v zahraničí, a tady se je někdo snaží zlegalizovat a dostat do provozu, dodal mluvčí ministerstva.

Podle Mihalíka je reálné, že se kvůli aktuálním potížím nepodaří na pražských registračních pracovištích obnovit odbavování žadatelů během celého dopoledne. Novák uvedl, že se ministerstvo společně s policejním prezídiem snaží problém vyřešit. 

Registr vozidel má další potíže. Neumí odhalit kradená auta

Registr vozidel má další potíže. Neumí odhalit kradená auta

Zdroj: E15.cz 
 

 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků