Reevu: první motocyklová helma s head-up displejem

Společnost Reevu pokročila ve svém vývoji zase o kousek dále: představuje přilbu s projektorem HUD.
Reevu: první motocyklová helma s head-up displejem

Značku Reevu na svých helmách vozí i řada našich motocyklistů, a je třeba podotknout, že tato firma patří k těm, jež se vývoj ochranných přileb pokouší posouvat stále dále. Z nedávné doby si vzpomeneme třeba na jejich přilbu s vestavěnou kamerou pro sledování prostoru za jezdcem, ale nyní je zde s dalším nápadem, s nímž hodlá co nevidět zamířit do běžné nabídky příslušenství.

Garmin představuje nový přenosný head-up displej

Garmin představuje nový přenosný head-up displej

Nyní u Reevu připravili helmu s head-up displeji (HUD), které se prvně objevily ve stíhacích letadlech a v posledních letech si stále častěji v různých podobách hledají cestu do běžných osobních automobilů. Jak je vidět také z přiložených snímků, jde o speciální průhledový displej, v němž se v zorném poli řidiče mohou objevovat nejrůznější informace, přičemž grafickému zpracování a rozvržení se meze nekladou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Reevu a její přilba s head-up displejem

Jezdec tak může sledovat kromě údajů palubního počítače také informace o ujetých kolech na okruhu, ale také údaje navigační soustavy či telefonu propojeného skrze hands-free Bluetooth. Pánové z Reevu zároveň slibují možnost propojení s řídicí jednotkou motocyklu, což umožní zobrazovat také údaje motoru včetně otáček nebo stavu provozních kapalin. Je jasné, že cílem tohoto řešení je usnadnit jezdci ovládání jeho stroje a zvýšit úroveň aktivní bezpečnosti.

Motorkář Berkovec: Klidně to vohul, ale nejezdi zhulenej

Motorkář Berkovec: Klidně to vohul, ale nejezdi zhulenej

V současnosti se výše popsané řešení chystá na svůj vstup do sfér motoristického sportu, ovšem z nich je již do sériové produkce docela blízko (zvláště u motocyklů). Ale aby tato soustava skutečně zajistila zvýšení bezpečnosti běžného provozu, to si zřejmě ještě vyžádá jistý vývoj.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků