Ředitel: Šance mají bazary, které se zaměřují na garance a záruky

15 komentářů

Vladimír
20. května • 15:54

Auto z bazáru bych nekoupil ,ale nechám se někdy svézt. Některé auta jsou opravdové plečky vydávající za top stav.Mé 4 auto je již dáno na protiúčet. není s tím žádný problém a až do dodání nového vozu používáte pořád starý.Mám známé lidi po bazarech a vím co se s vozy děje. Je jedno zda koupíte u malého nebo velkého bazaru. Všichni jsou stejní hajzli.Jde jen o kšeft -nic víc.:-/

Realista
20. května • 11:55

www.sdruzeni-sova.cz ... co vic dodat ke garancim a overovani pri vykupu... pokud temi 40% co berou projde i toto, tak tu kontrolu nemusi ani delat.

jiri.riha
20. května • 10:19

Doufám, že tomuto PR nikdo soudný nenaletí. Uvedu tu vlastní zkušenost z roku 2004, kdy jsem kupoval první auto. Ve smlouvě uvedený počet kilometrů a rok výroby, po bližším ohledání (po koupi) bylo zjištěno zjistil o cca 150.000 km více a to, že je auto o rok starší (omlazeno při dovozu). Při pokusu o reklamaci neuvěřitelně drzé chování ("a to vám nevadí, že kradou politici, tak proč vám vadí tohle?", "tak buďte rád, že se o to takovou dobu někdo staral a vychytal problémy na autě", "to jsou jen detaily a administrativní chyby při vyplňování smlouvy"), navíc se ani nenamáhali mi něco vyvracet, prostě věděli o tom všem moc dobře. Jako nezkušený jsem si nakonec auto nechal - teď už ho nemám (určitě uhodnete, že u dalších dvou aut jsem se tomuto a jemu podobným bazarům z dálky vyhnul), ale prodával jsem ho s čistým svědomím (řekl jsem, že má najeto mnohem více než je na tachu). Kupoval jsem to jako naprostý laik, mé první auto, bez pomoci nikoho dalšího, takže kecy o tom, že si za to můžu sám, si můžete odpustit. Ale nevěřte kecům o tom, že by snad Auto ESA poskytovalo nějaké záruky - ani náhodou. To, že je má skutečnost poněkud starší, na věci vůbec nic nemění - snad nevěříte tomu, že by něco měnil nějaký papír (za který se extra zaplatí) v podstatě říkající jen "externí společnost, která nic moc neví, se nedozvěděla, že by pro auto s tímto VIN prodávající zapomněl něco podstatného uvést".

Lukáš
20. května • 13:36

Já mám zkušenost s prodejem vozu do Auto ESA v roce 2010. Při projížďce technik říkal: načatý dvouhmoťák, načatá spojka, bořeno lehce zezadu, zadní tlumče na výměnu, bez servisky. Až na tlumiče jsem o všem věděl, takže měl pravdu. Bez problémů vykoupili, mrknul jsem na jejich stránky, abych se podíval, za kolik to budou prodávat a pobavil mě už titulek, jehož součástí byl dovětek TOP STAV!!!, v textu pak nehavarováno, servisní knížka, bez nutnosti dalších investic. Km na tacho ale seděly s mými, takže nestáčeli.

Milan K
20. května • 9:38

Podobné stupidní PR články si prosím nechte pro sebe, nebo je namázněte červenou barvou, ať každý rovnou ví co je ta kupa lží a polopravd zač

Rover623
20. května • 8:41

Realita je taková, že k autu dostanete v těchto bazarech papír, který vypadá jak seznam dílů výrobce pro daný model a u každého je napsáno "potřebuje vyměnit nebo opravit". V reálu se potom všechno pokoušejí vydávat za běžné opotřebení (dokonce i kovové špony v automatické převodovce, původní majitel totiž asi jezdil s malou hladinou oleje) a pokud náhodou zjistíte dodatečně, že auto bylo bourané, vydávají to za špatnou opravu laku po nějakém menším ťuknutí.Pokud vám auto projde technickou kontrolou (a tou projdou všelijaké vraky), tak projde kontrolou i v těchto bazarech. Takže co vlastně máte, auto s relativně pěknou karosérií a podvozkem (velmi odřená auta neberou) a s prověřením jako na technické, že se to auto začne po 2tis. rozpadat je jim jedno, protože míru opotřebení dílů nikdo nekontroluje, ale záleží co jim prodáváte, čím víc vás můžou oškubat a čím větší marži si na to potom můžou nasadit, tím víc to auto prověřují

Rhinox
20. května • 19:08

Neco podobneho sem jednou zazil, kdyz me zavolala jedna znama pomoci pri koupi ojeteho vozu: Celej cas mi prodejce rikal jaky ze je to skvely vuz (pricemz sem si myslel sve) a pak predlozi smlouvu, a v ni uplne vsechno na voze oznaceno jako vadne, skorodovane, poskozene, vyzadujici generalni opravu, auto ma vazne zavady, neni schopno jizdy po komunikacich, atd. Koukam na nej, jako co ze tohle ma byt, to je snad smlouva k jinemu vozu nebo co? A ten parchant mi s usmevem rekl, ze takhle se posichruji, ze zakaznik pozdeji nebude moci reklamovat zadnou zavadu s oduvodnenim ze na ni nebyl upozornen. Skratka rovnou preventivne ve smlouve napisou ze uplne vsechno na aute je jiz porouchano, zniceno, poskozeno...

Brouk
20. května • 8:15

tak proc ste to auto s defektem vykoupili, kdyz odmitate 60% nabidek? Mozna, ze to ve smlouve mel, ale mikropismem kdesi...Garance autobazaru AAA nebo ESA jsou spis nejapny zert nez garance.

Stein
20. května • 11:26

Taky pozor, garance není právně vymahatelná, tou je záruka. Takže můžou garantovat co chtějí.
Viz např. jak sem někdo před nedávnem dával fotku stavu kilometrů u Passatu z AAA, která neodpovídala uváděnému popisu (vyfoceno před stočením :-D). A pod tím bylo hrdě napsáno, že vůz má garanci najetých kilometrů.

Saj
20. května • 9:45

Defekt mohl byt treba promackle dvere...

jarecek
20. května • 7:20

kdo chce vedet, jak to chodi v bazarech, at cte d-fense

Saj
20. května • 9:44

Kdo chce bejt vymazanej at cte dfense

dall
20. května • 6:41

zase clanek o hovne....

MMX
20. května • 5:49

Chtěl bych znát REÁLNÉ zkušenosti s těmito zárukami - papír potažmo web snese hodně. Perlička typu auto špatně brzdí - tak si vyměňtě kotouče a destičky, což je ale spotřební materiál čili údržba nikoli oprava - chápal bych to pokud by byl problém jinde. Jak je to se zárukou opotřebovaných dílů - taková octávka v TDIčku s 200tkm na hrbu má v prd.i skoro vše - to, že to jeětě funguje budiž, ale reklamovat turbodmychadlo, vstřiky, apod. - hahaha. Rád bych se mýlil, ale ani značkový servis Vám po 200 tkm nedá nové turbo (když to stihnete v záruce, protože dle výrobce je jeho životnost např. 40 tkm). Článek spíš je pouze reklamním slintem.

Saj
20. května • 9:44

Octavia neni peugeot nebo japonec. 200tisíc km je pro to auto prd..

Doporučujeme

Články odjinud