Rebellion R2K řádí na sněhu aneb Jon Olsson a jeho nejkrásnější ráno

Málokdy uvidíte závodní speciál driftující sněhovou pustinou. Tím spíš, když za jeho volantem sedí lyžař…
Rebellion R2K řádí na sněhu aneb Jon Olsson a jeho nejkrásnější ráno

Švédský lyžař Jon Olsson je skutečným dobrodruhem, který miluje rychlou jízdu všeho druhu. Zvláště pokud jde o zimní radovánky, k nimž má ve své domovině jistě dostatek příležitostí. Olsson si rád vyrazí se svým Lamborghini Gallardo na hory, ale ve své garáži parkuje také různé vozy Audi, což teprve před několika týdny dalo vzniknout také sérii Audi A4 Avant Como Edition.

Jon Olsson předvádí své Lamborghini Gallardo v akci

Jon Olsson předvádí své Lamborghini Gallardo v akci

Nyní Olsson usedl za volant svého speciálu Rebellion R2K připraveného původně pro loňský ročník kontroverzního závodu Gumball 3000, aby si s ním řádně zadriftoval na sněhu. Podobné vozy jsme přitom zvyklí sledovat především na závodech typu 24h Le Mans. Připojené video nevyžaduje dalších komentářů, tak alespoň stručně k autu. Rebellion R2K je výrazně přepracovaným derivátem supersportovního modelu Ultima GTR a o pohon tohoto pouhou tunu vážícího stroje se stará osmiválec s výkonem kolem 600 koní.

Neuvěřitelné: Ultima GTR zvládla 0-160-0 km/h pod 10 s

Neuvěřitelné: Ultima GTR zvládla 0-160-0 km/h pod 10 s

Nyní tedy Olsson vzal svůj Rebellion na sníh. „Tento bláznivý nápad mi připravil jedno z nejvíce vzrušujících rán, jaká jsem kdy zažil,“ poznamenal Jon Olsson údajně v závěru této nevšední jízdy.


 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků