Ravasicorse v Ženevě: Audi R8 za cenu TT

Když se postupně představily sporťáky Audi TT a R8, vnímavému pozorovateli jistě neuniklo, že designově mají leccos společného. Možná vás již napadla hříšná myšlenka, jak z milionového auta udělat třímilionové, ale diametrálně odlišná koncepce obou aut vás na ní zřejmě nechala zapomenout.

Ale to byla chyba, tuner Ravasicorse si pro ženevský autosalon připravil překvapení v podobě Audi TT, které nese některé charakteristické prvky supersportovního modelu R8. Modifikací prošly přední i zadní partie, které dostaly typické prvky er-osmičky. Zmate i pohled z boku, který zaujme nejen rozšířenými blatníky a velkými dvacetipalcovými disky, ale také válečným zbarvením za dveřmi, hádejte co simuluje... Vzadu si našlo místo jiné přítlačné křídlo, difuzor a dvě koncovky výfuku. Chybí už jen plastický obraz motoru V8 pod sklem třetích dveří...

Pravda, podobné úpravy působí trochu komicky, na druhou stranu v provedení tohoto tunera jsou velmi kvalitně odvené a „tétéčko“ s nimi nevypadá vůbec špatně. Jsme přesvědčeni, že ve střední Evropě by si podobnou úpravu pořídilo mnoho zákazníků, hrát si na něco co nejsme patří k místnímu koloritu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ravasicorse Audi TT R8

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků