Ravasicorse v Ženevě: Audi R8 za cenu TT

Když se postupně představily sporťáky Audi TT a R8, vnímavému pozorovateli jistě neuniklo, že designově mají leccos společného. Možná vás již napadla hříšná myšlenka, jak z milionového auta udělat třímilionové, ale diametrálně odlišná koncepce obou aut vás na ní zřejmě nechala zapomenout.

Ale to byla chyba, tuner Ravasicorse si pro ženevský autosalon připravil překvapení v podobě Audi TT, které nese některé charakteristické prvky supersportovního modelu R8. Modifikací prošly přední i zadní partie, které dostaly typické prvky er-osmičky. Zmate i pohled z boku, který zaujme nejen rozšířenými blatníky a velkými dvacetipalcovými disky, ale také válečným zbarvením za dveřmi, hádejte co simuluje... Vzadu si našlo místo jiné přítlačné křídlo, difuzor a dvě koncovky výfuku. Chybí už jen plastický obraz motoru V8 pod sklem třetích dveří...

Pravda, podobné úpravy působí trochu komicky, na druhou stranu v provedení tohoto tunera jsou velmi kvalitně odvené a „tétéčko“ s nimi nevypadá vůbec špatně. Jsme přesvědčeni, že ve střední Evropě by si podobnou úpravu pořídilo mnoho zákazníků, hrát si na něco co nejsme patří k místnímu koloritu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ravasicorse Audi TT R8

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků