Ravasicorse v Ženevě: Audi R8 za cenu TT

Když se postupně představily sporťáky Audi TT a R8, vnímavému pozorovateli jistě neuniklo, že designově mají leccos společného. Možná vás již napadla hříšná myšlenka, jak z milionového auta udělat třímilionové, ale diametrálně odlišná koncepce obou aut vás na ní zřejmě nechala zapomenout.

Ale to byla chyba, tuner Ravasicorse si pro ženevský autosalon připravil překvapení v podobě Audi TT, které nese některé charakteristické prvky supersportovního modelu R8. Modifikací prošly přední i zadní partie, které dostaly typické prvky er-osmičky. Zmate i pohled z boku, který zaujme nejen rozšířenými blatníky a velkými dvacetipalcovými disky, ale také válečným zbarvením za dveřmi, hádejte co simuluje... Vzadu si našlo místo jiné přítlačné křídlo, difuzor a dvě koncovky výfuku. Chybí už jen plastický obraz motoru V8 pod sklem třetích dveří...

Pravda, podobné úpravy působí trochu komicky, na druhou stranu v provedení tohoto tunera jsou velmi kvalitně odvené a „tétéčko“ s nimi nevypadá vůbec špatně. Jsme přesvědčeni, že ve střední Evropě by si podobnou úpravu pořídilo mnoho zákazníků, hrát si na něco co nejsme patří k místnímu koloritu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ravasicorse Audi TT R8

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků