Ravasicorse v Ženevě: Audi R8 za cenu TT

Když se postupně představily sporťáky Audi TT a R8, vnímavému pozorovateli jistě neuniklo, že designově mají leccos společného. Možná vás již napadla hříšná myšlenka, jak z milionového auta udělat třímilionové, ale diametrálně odlišná koncepce obou aut vás na ní zřejmě nechala zapomenout.

Ale to byla chyba, tuner Ravasicorse si pro ženevský autosalon připravil překvapení v podobě Audi TT, které nese některé charakteristické prvky supersportovního modelu R8. Modifikací prošly přední i zadní partie, které dostaly typické prvky er-osmičky. Zmate i pohled z boku, který zaujme nejen rozšířenými blatníky a velkými dvacetipalcovými disky, ale také válečným zbarvením za dveřmi, hádejte co simuluje... Vzadu si našlo místo jiné přítlačné křídlo, difuzor a dvě koncovky výfuku. Chybí už jen plastický obraz motoru V8 pod sklem třetích dveří...

Pravda, podobné úpravy působí trochu komicky, na druhou stranu v provedení tohoto tunera jsou velmi kvalitně odvené a „tétéčko“ s nimi nevypadá vůbec špatně. Jsme přesvědčeni, že ve střední Evropě by si podobnou úpravu pořídilo mnoho zákazníků, hrát si na něco co nejsme patří k místnímu koloritu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ravasicorse Audi TT R8

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků