Range Rover Velar má razítko na bezpečnost. Od EuroNCAP dostal 5 hvězd

Nové SUV britské značky přesvědčivě získalo nejvyšší ohodnocení nezávislé instituce, která prověřuje bezpečnostní standardy nových vozů.

Range Rover neslevil nic ze svého úsilí o co možná nejvyšší pasivní i aktivní bezpečnost svých vozů. Dokazují to i výsledky novinky Velar v testech EuroNCAP.

Pro zkoušky byla vybrána varianta s dieselovým dvoulitrovým turbomotorem a pohonem všech kol.

EuroNCAP rozbila při testech další tři typy nových aut

EuroNCAP rozbila při testech další tři typy nových aut

Auto plně obstálo během testování ochrany předních cestujících. Při nárazu čtyřicetiprocentní částí přídě do deformovatelné překážky v rychlosti 64 kilometrů v hodině ochránil skelet vozu dobře, nebo přinejmenším dostatečně.

Ochrana dětí při stejném typu nárazu je dobrá. Jen krční páteř je v případě desetiletého dítěte chráněna až na samé dolní hranici povoleného zatížení.

EuroNCAP: Podívejte se, jak bezpečná jsou vozítka (nejen) pro patnáctileté

EuroNCAP: Podívejte se, jak bezpečná jsou vozítka (nejen) pro patnáctileté

Rovněž chodce nový Velar chrání dobře nebo dostatečně. Výjimkou jsou (jako u téměř všech aut) kraje kapoty a také sloupky čelního skla. Pokud se tam tělo chodce dostane, bude ochráněno jen slabě nebo dokonce špatně.

Vůz má pro dnešní dobu žádoucí a dobře fungující bezpečnostní asistenční systémy. Například systém automatického nouzového brzdění, který je u tohoto modelu součástí standardní výbavy, fungoval během zkoušek dobře.

Na to, jak vypadal vůz během nárazových zkoušek a bezprostředně po nich, se podívejte na následujících fotografiích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků