Range Rover Velar je nejlepší SUV roku 2018. Hádejte, kdo si to myslí

Britský Land Rover se může těšit oblibě svých vozů i v případě nejrůznějších anket. Například Range Rover Velar si nyní odnáší titul nejlepšího SUV tohoto roku, i když to nakonec nemusí být takovým překvapením.

Stejně jako budete v české anketě Auto roku tipovat na vítěze nejspíše některou z nových škodovek, podobná obliba domácí značky je možná patrná i v případě motoristických ocenění britského zpravodajství News UK. Překvapením tedy asi není, že titul nejlepšího SUV roku 2018 si v rámci britské ankety nyní odnáší nový Range Rover Velar.

Volbu finalistů měli na starosti vybraní automobiloví experti ze známých novinových plátků jako třeba Sunday Times nebo The Sun, načež samotného vítěze poté zvolila veřejnost pomocí hlasování. Pro Velar je to navíc další z nedávných ocenění, dříve taky zazářil jako vítěz ve světové anketě o nejlepší automobilový design.

Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Velar byl kromě svého designu v britské anketě vyzdvihován za sofistikovaný a komfortně naladěný podvozek, skvěle zpracovaný interiér, pohodlí při jízdě nebo širokou nabídku standardní výbavy.

Že si Britové potrpí na domácí značky, bylo mimochodem vidět i v dalších kategoriích ankety News UK. Dalším zářezem pro automobilku Land Rover bylo i obdržení titulu nejlepšího auta pro pejskaře, který si odnesl model Discovery. U něj byl chválen prostorný zavazadelník a velká nabídka příslušenství, zohledňující právě cestování se psem.

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

„Získat tato ocenění na základě hlasování veřejnosti pro nás znamená opravdu hodně. Velar i Discovery se těší velkému zájmu, tudíž jsme rádi, že nám toto nadšení fanoušků a našich zákazníků pomohlo získat hned dvojici ocenění,“ prohlásil Rawdon Glover, výkonný ředitel koncernu Jaguar Land Rover.

Ve výsledcích ocenění britského zpravodajství News UK se nakonec objevilo pár dalších britských značek. Celkovým vítězem a taky „nejzelenějším“ vozem ankety je elektrický Jaguar I-Pace, nejlepším městským autem je pětidveřové Mini, titul za nejlepší design si odnesl Aston Martin DBS Superleggera, sportovním autem roku se stal Aston Martin Vantage a mezi luxusními vozy zazářilo Bentley Continental GT.

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Na druhou stranu nejlepším rodinným autem bylo zvoleno Volvo V60, nejvíce dobrodružným autem zase Mercedes-AMG G 63, titul nejlepšího auta pro každodenní dojíždění si odnesl Volkswagen Golf GTE a nejlepším v Británii vyráběným vozem je dle hlasování Nissan Qashqai. V anketě měl nakonec slovo i Jeremy Clarkson, jehož autem roku 2018 bylo Lamborghini Huracán Performante.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik