Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Následující úpravy Range Roveru Velar jsou dílem německé skupiny Lumma Design. Projekt nese pracovní označení Lumma CLR GT a vůz díky němu dostal robustnější karoserii, výraznější masku a exteriér v nové zelené barvě.

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Tělo z uhlíkových vláken, které disponuje také otvory na kapotě a bočnicích, doplňuje černě laděná střecha. Další novinkou jsou litá kola, která jsou přímo z dílny autorů společnosti Lumma.

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Úprav se dočkala také zadní část. Jiné jsou koncovky výfuků či zadní difuzor a spoiler z uhlíkových vláken. Na přídi i zádi nahradil logo Range Roveru nápis Lumma CLR GT, aby se nezapomnělo, kdo že je autorem. Kdy bude limitovaná edice vozu uvedena v život zatím prozrazeno nebylo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků