Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Následující úpravy Range Roveru Velar jsou dílem německé skupiny Lumma Design. Projekt nese pracovní označení Lumma CLR GT a vůz díky němu dostal robustnější karoserii, výraznější masku a exteriér v nové zelené barvě.

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Tělo z uhlíkových vláken, které disponuje také otvory na kapotě a bočnicích, doplňuje černě laděná střecha. Další novinkou jsou litá kola, která jsou přímo z dílny autorů společnosti Lumma.

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Úprav se dočkala také zadní část. Jiné jsou koncovky výfuků či zadní difuzor a spoiler z uhlíkových vláken. Na přídi i zádi nahradil logo Range Roveru nápis Lumma CLR GT, aby se nezapomnělo, kdo že je autorem. Kdy bude limitovaná edice vozu uvedena v život zatím prozrazeno nebylo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků