Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Následující úpravy Range Roveru Velar jsou dílem německé skupiny Lumma Design. Projekt nese pracovní označení Lumma CLR GT a vůz díky němu dostal robustnější karoserii, výraznější masku a exteriér v nové zelené barvě.

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Tělo z uhlíkových vláken, které disponuje také otvory na kapotě a bočnicích, doplňuje černě laděná střecha. Další novinkou jsou litá kola, která jsou přímo z dílny autorů společnosti Lumma.

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Úprav se dočkala také zadní část. Jiné jsou koncovky výfuků či zadní difuzor a spoiler z uhlíkových vláken. Na přídi i zádi nahradil logo Range Roveru nápis Lumma CLR GT, aby se nezapomnělo, kdo že je autorem. Kdy bude limitovaná edice vozu uvedena v život zatím prozrazeno nebylo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků