Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

9 komentářů

Jiří
4. května • 15:17
Dix_
4. května • 18:58

Ale jenom u benzínových motorizací.:-/

Jethro
4. května • 13:08

Jsou to současné vidlicové šestiválce nebo nvoé řadové šestiválce???

Jiří
4. května • 14:29

taky by mě to zajímalo, ale pdf u benzínu, kdy lidi co moc nenajedou, si koupí benzín a oni jim tam jebnou filtr pevných částic je podle mě totální zhovadilost..

GR8
5. května • 6:37

Pokud bych nekdy resil SUV byl by to prave Velar. Ano melo by jit o sestihrnky Ingenium v inline usporadani.

Tias
7. května • 9:07

Ze by udělali naprosto shodný výkon a kroutak? To spis půjde o kompresor. Ten měl přesně 340 koni a 450 NM.

Dix_
4. května • 11:31

Větší nádrž za příplatek nebude ? Má pouze nádrž 66 litrů.Touareg má standartně 75 litrů a za příplatek 90 litrů.

Jiří
4. května • 11:40

souhlas to je ale obecný problém, spíše bych to řešil přes divizi SVO..

Dix_
4. května • 12:29

Jinak v R-Dynamic HSE s 300 koňovou naftou je super.B-]

Doporučujeme

Články odjinud