Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Luxusní Velar nabídne v modelové řadě 2019 hned několik novinek. K novým pohonným jednotkám se přidají také nové bezpečností asistenty.

Range Rover Velar není v prodeji dlouho, přesto už stihnul projít lehkým faceliftem. Pochlubit se může širší nabídkou pohonných jednotek, novými asistenčními prvky řidiče či, v souladu s redukcí emisí také instalací filtrů pevných částic pro benzinové motory.

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover Velar nabídne rovnou dva nové motory. Verze D275 má pod kapotou třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 202 kW a točivým momentem 625 N.m. Druhou novinkou je verze P340, poháněná třílitrovým zážehovým šestiválcem. Ten dává 250 kW a 450 N.m.

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

"Zákazníci nyní mají ještě větší prostor pro personalizaci. Vytvoření dokonalého Velaru je jednodušší než kdy předtím," řekl Finbar McFall,  globální produktový marketingový ředitel Jaguar Land Rover. 

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Modelová řada 2019 bude mít k dispozici také nejnovější bezpečností prvky. Řidič se může spolehnout na adaptivní tempomat včetně systému Steering Assist, asistent nouzového brzdění funguje až do rychlosti 160 km/h, už ve standardu bude parkovací kamera, sledování bdělosti řidiče a asistent pro jízdu v pruzích.

Range Rover Velar - technická data nových motorů
Motor D275 P340
Převodovka 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2993 2995
Válce/ventily 6.4 6.4
Největší výkon [kW/min] 202/3500-4250 250/6500
Točivý moment [N.m/min] 625/1500-2500 450/4500
Maximální rychlost [km/h] 218 233
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7 6,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 9,4
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik