Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Luxusní Velar nabídne v modelové řadě 2019 hned několik novinek. K novým pohonným jednotkám se přidají také nové bezpečností asistenty.

Range Rover Velar není v prodeji dlouho, přesto už stihnul projít lehkým faceliftem. Pochlubit se může širší nabídkou pohonných jednotek, novými asistenčními prvky řidiče či, v souladu s redukcí emisí také instalací filtrů pevných částic pro benzinové motory.

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover Velar nabídne rovnou dva nové motory. Verze D275 má pod kapotou třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 202 kW a točivým momentem 625 N.m. Druhou novinkou je verze P340, poháněná třílitrovým zážehovým šestiválcem. Ten dává 250 kW a 450 N.m.

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

"Zákazníci nyní mají ještě větší prostor pro personalizaci. Vytvoření dokonalého Velaru je jednodušší než kdy předtím," řekl Finbar McFall,  globální produktový marketingový ředitel Jaguar Land Rover. 

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Modelová řada 2019 bude mít k dispozici také nejnovější bezpečností prvky. Řidič se může spolehnout na adaptivní tempomat včetně systému Steering Assist, asistent nouzového brzdění funguje až do rychlosti 160 km/h, už ve standardu bude parkovací kamera, sledování bdělosti řidiče a asistent pro jízdu v pruzích.

Range Rover Velar - technická data nových motorů
Motor D275 P340
Převodovka 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2993 2995
Válce/ventily 6.4 6.4
Největší výkon [kW/min] 202/3500-4250 250/6500
Točivý moment [N.m/min] 625/1500-2500 450/4500
Maximální rychlost [km/h] 218 233
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7 6,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 9,4
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků