Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Luxusní Velar nabídne v modelové řadě 2019 hned několik novinek. K novým pohonným jednotkám se přidají také nové bezpečností asistenty.

Range Rover Velar není v prodeji dlouho, přesto už stihnul projít lehkým faceliftem. Pochlubit se může širší nabídkou pohonných jednotek, novými asistenčními prvky řidiče či, v souladu s redukcí emisí také instalací filtrů pevných částic pro benzinové motory.

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover 6x6 SLT vyrazí už v září na svou první silniční plavbu

Range Rover Velar nabídne rovnou dva nové motory. Verze D275 má pod kapotou třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 202 kW a točivým momentem 625 N.m. Druhou novinkou je verze P340, poháněná třílitrovým zážehovým šestiválcem. Ten dává 250 kW a 450 N.m.

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

"Zákazníci nyní mají ještě větší prostor pro personalizaci. Vytvoření dokonalého Velaru je jednodušší než kdy předtím," řekl Finbar McFall,  globální produktový marketingový ředitel Jaguar Land Rover. 

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Škoda 1203, Tatra 87 i Defender. 10 proslulých aut, která slaví letos kulatiny

Modelová řada 2019 bude mít k dispozici také nejnovější bezpečností prvky. Řidič se může spolehnout na adaptivní tempomat včetně systému Steering Assist, asistent nouzového brzdění funguje až do rychlosti 160 km/h, už ve standardu bude parkovací kamera, sledování bdělosti řidiče a asistent pro jízdu v pruzích.

Range Rover Velar - technická data nových motorů
Motor D275 P340
Převodovka 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2993 2995
Válce/ventily 6.4 6.4
Největší výkon [kW/min] 202/3500-4250 250/6500
Točivý moment [N.m/min] 625/1500-2500 450/4500
Maximální rychlost [km/h] 218 233
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7 6,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 9,4
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků