Range Rover v úpravě od Ares: 600 koní pod kapotou a placatý volant

Společnost Ares se nebojí sáhnout ani na tak luxusní auta, jakým je třeba Mercedes-Benz třídy S. Nejnověji snažení tohoto úpravce odnesl vrcholný Range Rover, který obdržel nový design, luxusnější interiér i vyšší výkon osmiválcového motoru.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Změny jsou vcelku klasické. Designéři připravili pro Range Rover nové nárazníky, jiné koncovky výfuku a mnoho detailů vyrobených z karbonu. O patřičný vzhled se pak postarají také nové sady kol, které jsou dostupné ve velikosti 22 nebo 23 palců.

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Za pozornost ovšem stojí hlavně interiér, který už od pohledu vypadá maximálně luxusně, o čemž vás přesvědčí přiložená menší fotogalerie. Specialitou je přepracovaný volant, který má plochou spodní a netradičně také horní část. Praktické to moc nebude a také to vypadá divně, ale můžete si být jisti tím, že každý, koho povezete, bude právě nad tímto prvkem žasnout.

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Základem pro tuto úpravu je nejsilnější verze Range Roveru osazená přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který nabízí v sériovém provedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový software řídicí jednotky a rázem je na světě výkon posílený na 441 kW (600 koní). Maximální rychlost činí 265 km/h (standardně 250 km/h) a stovka je minulostí za rovných pět sekund (standard 5,4 s). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků