Range Rover v úpravě od Ares: 600 koní pod kapotou a placatý volant

Společnost Ares se nebojí sáhnout ani na tak luxusní auta, jakým je třeba Mercedes-Benz třídy S. Nejnověji snažení tohoto úpravce odnesl vrcholný Range Rover, který obdržel nový design, luxusnější interiér i vyšší výkon osmiválcového motoru.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Změny jsou vcelku klasické. Designéři připravili pro Range Rover nové nárazníky, jiné koncovky výfuku a mnoho detailů vyrobených z karbonu. O patřičný vzhled se pak postarají také nové sady kol, které jsou dostupné ve velikosti 22 nebo 23 palců.

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Za pozornost ovšem stojí hlavně interiér, který už od pohledu vypadá maximálně luxusně, o čemž vás přesvědčí přiložená menší fotogalerie. Specialitou je přepracovaný volant, který má plochou spodní a netradičně také horní část. Praktické to moc nebude a také to vypadá divně, ale můžete si být jisti tím, že každý, koho povezete, bude právě nad tímto prvkem žasnout.

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Základem pro tuto úpravu je nejsilnější verze Range Roveru osazená přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který nabízí v sériovém provedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový software řídicí jednotky a rázem je na světě výkon posílený na 441 kW (600 koní). Maximální rychlost činí 265 km/h (standardně 250 km/h) a stovka je minulostí za rovných pět sekund (standard 5,4 s). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků