Range Rover v úpravě od Ares: 600 koní pod kapotou a placatý volant

Společnost Ares se nebojí sáhnout ani na tak luxusní auta, jakým je třeba Mercedes-Benz třídy S. Nejnověji snažení tohoto úpravce odnesl vrcholný Range Rover, který obdržel nový design, luxusnější interiér i vyšší výkon osmiválcového motoru.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Změny jsou vcelku klasické. Designéři připravili pro Range Rover nové nárazníky, jiné koncovky výfuku a mnoho detailů vyrobených z karbonu. O patřičný vzhled se pak postarají také nové sady kol, které jsou dostupné ve velikosti 22 nebo 23 palců.

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Za pozornost ovšem stojí hlavně interiér, který už od pohledu vypadá maximálně luxusně, o čemž vás přesvědčí přiložená menší fotogalerie. Specialitou je přepracovaný volant, který má plochou spodní a netradičně také horní část. Praktické to moc nebude a také to vypadá divně, ale můžete si být jisti tím, že každý, koho povezete, bude právě nad tímto prvkem žasnout.

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Základem pro tuto úpravu je nejsilnější verze Range Roveru osazená přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který nabízí v sériovém provedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový software řídicí jednotky a rázem je na světě výkon posílený na 441 kW (600 koní). Maximální rychlost činí 265 km/h (standardně 250 km/h) a stovka je minulostí za rovných pět sekund (standard 5,4 s). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků