Range Rover v úpravě od Ares: 600 koní pod kapotou a placatý volant

Společnost Ares se nebojí sáhnout ani na tak luxusní auta, jakým je třeba Mercedes-Benz třídy S. Nejnověji snažení tohoto úpravce odnesl vrcholný Range Rover, který obdržel nový design, luxusnější interiér i vyšší výkon osmiválcového motoru.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Změny jsou vcelku klasické. Designéři připravili pro Range Rover nové nárazníky, jiné koncovky výfuku a mnoho detailů vyrobených z karbonu. O patřičný vzhled se pak postarají také nové sady kol, které jsou dostupné ve velikosti 22 nebo 23 palců.

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Společnost Kahn Design se podívala na Land Rover Discovery Sport

Za pozornost ovšem stojí hlavně interiér, který už od pohledu vypadá maximálně luxusně, o čemž vás přesvědčí přiložená menší fotogalerie. Specialitou je přepracovaný volant, který má plochou spodní a netradičně také horní část. Praktické to moc nebude a také to vypadá divně, ale můžete si být jisti tím, že každý, koho povezete, bude právě nad tímto prvkem žasnout.

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Základem pro tuto úpravu je nejsilnější verze Range Roveru osazená přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který nabízí v sériovém provedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový software řídicí jednotky a rázem je na světě výkon posílený na 441 kW (600 koní). Maximální rychlost činí 265 km/h (standardně 250 km/h) a stovka je minulostí za rovných pět sekund (standard 5,4 s). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků