Range Rover v nové sérii Autobiography Edition

A oslava pokračuje. Značka Range Rover v Ženevě vystaví údajně nejluxusnější vůz ve své historii. A těšte se hlavně na kůži a dřevo.

Vloni značka Range Rover oslavila své 40. narozeniny, za zmínku stojí, že tehdy na evropském kontinentě vlastně založila kategorii luxusních automobilů do terénu. Ale jak se zdá, aláva pokračuje. Na svém stánku na letošním ženevském autosalonu hodlá představit superluxusní sérii Range Rover Autobiography Ultimate Edition. Tyto vozy mají být nejkomfortnějšími Range Rovery všech dob. Jejich nejvýraznějším prvkem se stane oddělené sezení pro dva cestující vzadu, kteří se budou těšit z přepychu páru samostatných sedadel čalouněných prvotřídní kůží a oddělených středovou konzolí s vestavěnou chladničkou. K dojmu exkluzivity přispívá také dvojice výklopných monitorů soustavy Apple iPad na zadní části opěráků předních sedadel.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Opulentní rozmařilost přechází i do zavazadlového prostoru částečně čalouněného kůží. Jeho podlaha je vyrobena z kombinace kovu a týkového dřeva. Zbytek interiéru je obložen jinými, ale podobně exkluzivními materiály, kůží Oxford jsou potaženy dveře, palubní deska a volant, vzhled prostoru pro posádku je oživen dýhami z tmavého dřeva Kalahari. Vozy ze série Range Rover Autobiography Ultimate Edition budou dodávány výhradně v barvách Roussillon Red a Otago Stone (na vybraných trzích bude k mání také v barvě Santorini Black), do jejichž odstínů jsou laděny také dveřní kliky a kryty zpětných zrcátek. Maska chladiče a ventilační otvory v předních blatnících jsou pak matově stříbřité. Za pozornost stojí také specifické dvacetipalcové lité ráfky a „nášlapy“ podél prahů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K instalaci pod kapotu jsou připraveny osmiválcové motory LR-TDV8 4,4 l a LR-V8 5,0 l. Vznětová jednotka poskytuje 313 koní (230 kW) a točivý moment 700 Nm, což vozu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 7,5 s a dosáhnout průměrné spotřeby 9,39 l/100 km. Majitelé zážehové jednotky se musí spokojit s 625 Nm, ale k mání mají 510 koní (375 kW), takže zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne již za 5,9 s. Oba motory jsou kombinovány s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF převádějící točivý moment na všechna kola skrze soustavu Terrain Response, jejíž součástí jsou také systémy Hill Start Assist a Gradient Acceleration Control.

V rámci série Range Rover Autobiography Ultimate Edition vznikne jen 500 vozů, přičemž jejich ceny budou diskrétně sděleny pouze vážným zájemcům o koupi některého z nich.

 


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků