Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie

Range Rover Sport SVR už byl k vidění v Goodwood i na Nürburgringu, automobilka si ale ještě stále pár základních údajů nechávala pro sebe. To se aktuálně mění. Land Rover zveřejnil všechny podrobnosti, přičemž se novinka kompletně představí za pár dnů v Pebble Beach.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Výkon tohoto motoru standardně dosahuje na 375 kW (510 k), SVR ovšem nabízí maximum 404 kW (550 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, což představuje nárůst o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za pouhých 4,5 s a maximálně se rozjede na 260 km/h. Nejvyšší rychlost je ovšem dána omezovačem.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Auto může stát na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Continental ContiSportContact 5 s rozměrem 295/40 R22. Standardem jsou kola o palec menší. Automobilka taktéž slibuje vylepšený vzduchový podvozek a výfuk používající aktivní klapky. Asi nebude náhoda, že výsledek zní velmi podobně jako F-Type.

SVR bude v terénu i přes svou rychlost stále nadprůměrně schopné auto. Stálý pohon všech kol s redukcí je samozřejmostí, stejně jako možnost brodit vodu hlubokou až 850 mm.

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Nabídka zahrnuje sedm exteriérových barev karoserie včetně odstínu Estoril Blue, který je vidět na fotkách. Interiér je čalouněný kůží a obsahuje hliníkové dekory. Zájemci si je mohou vyměnit za karbon. SVR taktéž nabídne sportovní sedadla nastavitelná v šestnácti směrech.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka již přijímá.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky