Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie

Range Rover Sport SVR už byl k vidění v Goodwood i na Nürburgringu, automobilka si ale ještě stále pár základních údajů nechávala pro sebe. To se aktuálně mění. Land Rover zveřejnil všechny podrobnosti, přičemž se novinka kompletně představí za pár dnů v Pebble Beach.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Výkon tohoto motoru standardně dosahuje na 375 kW (510 k), SVR ovšem nabízí maximum 404 kW (550 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, což představuje nárůst o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za pouhých 4,5 s a maximálně se rozjede na 260 km/h. Nejvyšší rychlost je ovšem dána omezovačem.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Auto může stát na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Continental ContiSportContact 5 s rozměrem 295/40 R22. Standardem jsou kola o palec menší. Automobilka taktéž slibuje vylepšený vzduchový podvozek a výfuk používající aktivní klapky. Asi nebude náhoda, že výsledek zní velmi podobně jako F-Type.

SVR bude v terénu i přes svou rychlost stále nadprůměrně schopné auto. Stálý pohon všech kol s redukcí je samozřejmostí, stejně jako možnost brodit vodu hlubokou až 850 mm.

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Nabídka zahrnuje sedm exteriérových barev karoserie včetně odstínu Estoril Blue, který je vidět na fotkách. Interiér je čalouněný kůží a obsahuje hliníkové dekory. Zájemci si je mohou vyměnit za karbon. SVR taktéž nabídne sportovní sedadla nastavitelná v šestnácti směrech.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka již přijímá.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků