Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie

Range Rover Sport SVR už byl k vidění v Goodwood i na Nürburgringu, automobilka si ale ještě stále pár základních údajů nechávala pro sebe. To se aktuálně mění. Land Rover zveřejnil všechny podrobnosti, přičemž se novinka kompletně představí za pár dnů v Pebble Beach.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Výkon tohoto motoru standardně dosahuje na 375 kW (510 k), SVR ovšem nabízí maximum 404 kW (550 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, což představuje nárůst o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za pouhých 4,5 s a maximálně se rozjede na 260 km/h. Nejvyšší rychlost je ovšem dána omezovačem.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Auto může stát na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Continental ContiSportContact 5 s rozměrem 295/40 R22. Standardem jsou kola o palec menší. Automobilka taktéž slibuje vylepšený vzduchový podvozek a výfuk používající aktivní klapky. Asi nebude náhoda, že výsledek zní velmi podobně jako F-Type.

SVR bude v terénu i přes svou rychlost stále nadprůměrně schopné auto. Stálý pohon všech kol s redukcí je samozřejmostí, stejně jako možnost brodit vodu hlubokou až 850 mm.

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Nabídka zahrnuje sedm exteriérových barev karoserie včetně odstínu Estoril Blue, který je vidět na fotkách. Interiér je čalouněný kůží a obsahuje hliníkové dekory. Zájemci si je mohou vyměnit za karbon. SVR taktéž nabídne sportovní sedadla nastavitelná v šestnácti směrech.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka již přijímá.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků