Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie

Range Rover Sport SVR už byl k vidění v Goodwood i na Nürburgringu, automobilka si ale ještě stále pár základních údajů nechávala pro sebe. To se aktuálně mění. Land Rover zveřejnil všechny podrobnosti, přičemž se novinka kompletně představí za pár dnů v Pebble Beach.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Výkon tohoto motoru standardně dosahuje na 375 kW (510 k), SVR ovšem nabízí maximum 404 kW (550 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, což představuje nárůst o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za pouhých 4,5 s a maximálně se rozjede na 260 km/h. Nejvyšší rychlost je ovšem dána omezovačem.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Auto může stát na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Continental ContiSportContact 5 s rozměrem 295/40 R22. Standardem jsou kola o palec menší. Automobilka taktéž slibuje vylepšený vzduchový podvozek a výfuk používající aktivní klapky. Asi nebude náhoda, že výsledek zní velmi podobně jako F-Type.

SVR bude v terénu i přes svou rychlost stále nadprůměrně schopné auto. Stálý pohon všech kol s redukcí je samozřejmostí, stejně jako možnost brodit vodu hlubokou až 850 mm.

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Test Range Rover Sport SDV6 Autobiography: O level dál

Nabídka zahrnuje sedm exteriérových barev karoserie včetně odstínu Estoril Blue, který je vidět na fotkách. Interiér je čalouněný kůží a obsahuje hliníkové dekory. Zájemci si je mohou vyměnit za karbon. SVR taktéž nabídne sportovní sedadla nastavitelná v šestnácti směrech.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka již přijímá.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků