Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Nürburgring hlásí další rekord. Po přepsání statistik Renaultem Mégane RS 275 Trophy, který se stal nejrychlejší předokolkou, respektive po Toyotě Prius (ano, i ta se rekordně zapsala do statistik, i když trochu jiným způsobem), se přihlásil o slovo Land Rover se svou novinkou v podobě RR Sport SVR. Nejvýkonnější Land Rover v historii zajel ostré kolo za 8 minut a 14 sekund a aktuálně je na tomto legendárním okruhu nejrychlejším SUV vůbec.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR používá přeplňovaný osmiválec s výkonem 404 kW (550 k) a točivým momentem 680 Nm. Jen pro představu, v úvodu zmíněný Mégane RS 275 Trophy zvládl Nürburgring za 7 minut a 54,36 s. Land Rover v tiskové zprávě dále zdůrazňuje, že také SVR má stále redukci a stále umí přebrodit vodu hlubokou 850 mm.

Land Rover ukazuje malou Discovery Sport na prvních fotkách a na videu

Land Rover ukazuje malou Discovery Sport na prvních fotkách a na videu

Toyota Prisu potřebovala na jedno kolo podstatně více času. Bez jedné sekundy má výsledek hodnotu 21 minut. Japonský hybrid ovšem stanovil rekord ve spotřebě paliva. Své „ostré“ kolo zvládl se spotřebou 0,4 l/100 km.

Range Rover Sport SVR se představil v Goodwoodu. Do prodeje zamíří příští rok.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků