Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Nürburgring hlásí další rekord. Po přepsání statistik Renaultem Mégane RS 275 Trophy, který se stal nejrychlejší předokolkou, respektive po Toyotě Prius (ano, i ta se rekordně zapsala do statistik, i když trochu jiným způsobem), se přihlásil o slovo Land Rover se svou novinkou v podobě RR Sport SVR. Nejvýkonnější Land Rover v historii zajel ostré kolo za 8 minut a 14 sekund a aktuálně je na tomto legendárním okruhu nejrychlejším SUV vůbec.

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR používá přeplňovaný osmiválec s výkonem 404 kW (550 k) a točivým momentem 680 Nm. Jen pro představu, v úvodu zmíněný Mégane RS 275 Trophy zvládl Nürburgring za 7 minut a 54,36 s. Land Rover v tiskové zprávě dále zdůrazňuje, že také SVR má stále redukci a stále umí přebrodit vodu hlubokou 850 mm.

Land Rover ukazuje malou Discovery Sport na prvních fotkách a na videu

Land Rover ukazuje malou Discovery Sport na prvních fotkách a na videu

Toyota Prisu potřebovala na jedno kolo podstatně více času. Bez jedné sekundy má výsledek hodnotu 21 minut. Japonský hybrid ovšem stanovil rekord ve spotřebě paliva. Své „ostré“ kolo zvládl se spotřebou 0,4 l/100 km.

Range Rover Sport SVR se představil v Goodwoodu. Do prodeje zamíří příští rok.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků