Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Minulý týden patřil festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde se kromě jiných představil také Range Rover Sport SVR, což je jen tak mimochodem nejrychlejší a nejostřejší Range Rover, jaký byl kdy postaven. Na svědomí ho má samozřejmě divize Special Operations. Automobilka nově vypustila do světa celkem zajímavé video, kde se ostrý Sport předvádí v akci.

Prvním modelem Jaguar divize Special Operations je civilnější Project 7

Prvním modelem Jaguar divize Special Operations je civilnější Project 7

Podle předběžných zpráv by se měl Range Rover Sport SVR objevit na trhu příští rok. Pětilitrový osmiválec je naladěn na 405 kW (550 k) a 680 Nm. Logo SVR se pak postupně rozšíří také na další modely. Společnost Jaguar Land Rover se tímto chce přímo postavit soupeřům typu AMG nebo divize M.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků