Range Rover Sport Stormer: smršť na oko z Londýna

Range Rover Sport Stormer: smršť na oko z Londýna

Řady limitovaných verzí oblíbených aristokratických Range Roverů se o víkendu opět rozšířily. Nejnovějším přírůstkem, jenž automobilka představila v sobotu na mezinárodní výstavě lodí a plavidel v Londýně, je Range Rover Sport s působivým názvem Stormer. Bouři způsobenou vyšším výkonem, technickými zásahy, nebo alespoň nejsilnějším motorem pod kapotou však nečekejte, pod kapotou dřímá neupravený 2,7 litrový šestiválec s výkonem 140 kW/190 koní a maximálním točivým momentem 440 Nm.

Limitovanou edici Stormer ovšem poznáme podle několika stylingových úprav, z nichž nejviditelnější jsou nepochybně 20-ti palcová kola, upravené nárazníky a chromové koncovky výfuku. Ve znamení luxusu se to bude nést samozřejmě i v interiéru, snímky z této časti vozu, ale ještě automobilka nezveřejnila. Poznáme už ale základní cenu, která činí 43 550 liber (zhruba 1 280 000 Kč) a očekává se, že většina z 300 vyrobených kusů bude prodána v Británii. 

Klepněte pro větší obrázek 
Range Rover Sport Stormer
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků