Muj osobni nazor je, ze to je pomerne dobry strategicky marketingovy krok, protoze, jestli se nepletu, zadny jiny ofroad nebo SUV nema dvanactivalec (max: Touareg V10 TDI) a myslim, ze se najde spousta zakazniku, kteri si V12 vyberou.
to ferda: prave ten Touareg ten V12 ma take, vcera byl test na DSF, docela jsem na to i pres muj odpor k VW koukal jak blazen co ten kolos umi. Jinak Range Sport horko tezko nahradi Freelander, jelikoz Freelander zacina na 750 000,- a Range Sport na 1 500 000,-.
ako s tym suvisi Freelander? Ved Range Sport ho ani omylom nema nahradit, je to uplne novy model medzi Discovery a Range Roverom
Freelander s tim nesouvisí, špatně jsem pochopil zdrojovou zprávu, omlouvam se. Diky za upozornění, opraveno...
nemá tak náhodou 12v ještě nějakej traktor? no jinak asi nic jinýho to nemá páč to nepotřebujou možná tak ofroud 12v diesl ale to by byl myslím krouŤák že by to žádná normální spojka nepřekousla
Mne trosku unika jaky ma vyznam montovat V12 do takovychto vozidel s vyjimkou onanie ridice. Mozna by se dalo usetrit montovanim beznych V8 a jenom nalepovanim obrovskych V12 na kufr.
To máš odkoukané z internetu, vycucané ze závisti nebo jak jsi to myslel? Jel jsi s Range V8? Je to příjemný motor, ale na tuhle třídu je díky své obrovské hmotnosti to auto prostě vlažné. V12 bude určitě řešením pro ty zákazníky, kteří se nechtějí dívat, jak je předjíždí každý hatchback s lepším motorem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.