Range Rover Sport Revere London: 410 koní pro drsný offrad

Laděním luxusních vozů se zabývá řada firem zejména ve Velké Británii, za příklad poslouží renomovaný Project Kahn. Z Albionu přichází nyní také nová společnost Revere London, jež se pokusí na trhu etablovat svoují svéráznou úpravou Range Roveru. Opatřila jej novými nárazníky, díky kterým mohutný vůz působí nižším dojmem, nebo novou, dvoudílnou maskou chladiče vycházející z britských tradic. Na výběr je řada exteriérových doplňků včetně několika druhů dveřních klik, které však za další příplatek mohou z povrchu zcela zmizet.

U Revere London se však s optickými úpravami nespokojili. Nabízí i modifikace motorů, zvláště s ohledem na program ECU a výfukový trakt, takže nejvýkonnější, kompresorem přeplňované provedení 4,2 l V8 Supercharged může dosahovat výkonu až 410 koní (305 kW). Další modifikace závěsů kol a brzd (ty využívají výkonných komponentů Brembo) zajistí, že za volantem zažijete na silnici větší legraci než ve voze standardního provedení. Ani interiér Range Roveru se nevyhnul zásahům. Najdeme zde čalounění prvotřídní kůží, škálu audiovizuálních systémů nebo volant potažený Alcantrou.

Cena celého paketu úprav začíná v přepočtu na 120 000 Kč, ale úpravce jistě rád realizuje i větší či menší úpravu přesně dle vašich představ.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Sport Revere London
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků