48V síť, elektrický kompresor, hezky opisují od Audi. A pak kde se bere slogan náskok díky technice, když Audi tohle má už několik roků.
48V sítě se jako nutnost pro moderní hybridní auta objevovaly už od roku 2000, kdy jsem tyhle projekty řešil v rámci VŠ. Už tehdy jsme s ní počítali pro lehké užitkové vozidlo, takže jaký "náskok"?
Myslím že nutnosti 48 V sítě se mluví léta a pochybuji, že to vymyslelo Audi, ono se to tak prostě ví. Jen byla otázka kdo to první zavede. Nic proti Audi, ale já bych si ho nikdy nekoupil, auto bez emocí, bez koulí. Zato RRS mám v garáži.
Audi ma radovy zazehovy sestivalec s mildhybrid a elektrickym kompresorem? Muzes ho sem prosim dat? ;-)
Audi má 48V síť s elektrickým kompresorem spojenou se vznětovým osmiválcem. S jakým motorem je to spojené je putička, podstata technického řešení zůstává.
Takze znovu, kde ma Audi zbrusu novy radovy sestivalec s twinscroll turbem a elektrickym kompresorem? Nez napises cokoliv, zkus nad tim premyslet ;-)
Audi řadové šestiválce nedělá, to bys mohl vědět. Jde o princip spojení spalovacího motoru a el. poháněného turba.
Nebo-li mluvis o starsim motoru, ktery dostal el kompresor. 48V sit dostava postupne auto od auta. Takze klidek, olympioniku.
Proč jen já mám pocit, že ať tady napíše kdokoliv - cokoliv a vyvrátí ti ten Vorsprung jakýmikoliv argumenty, tak ti to je "putnička" :-D
Prostou skutečnost, že Audio přišlo jako první s produkčním autem s přeplňováním s el. kompresorem a 48V okruhem a že ostatní (nedávno Mergl a nyní LR) následují vyvrátíš těžko. To je prostý fakt, na kterém nelze nic okecat.
Naprosto v pořádku, ačkoliv nejsem s to ověřit pravdivost výroku na 100%, taky si myslím, že pořadí šlo, jak uvedeno výše. Spíš narážím na to kopání kolem sebe, když jsme tě usměrnili tím, že řadu dalších svých "highlightů" zkopírovalo Audi zase jinde. To už si nějak nebyl schopen přijmout.
Dvě obrazovky nad sebou jako základ interiéru současných Audi, ten jsem myslím taky viděl nejdřív v Land Roveru... :-P
Jo v počtu obrazovek jsou u LR kofři, ještě kdyby jim ten infotaiment fungoval alespoň z poloviny tak rychle a intuitivně jako audi, bmw nebo merglu.
Co je na Audi nahrade slusneho MMI lepsiho nez system JLR? Je to stejna bida proti M-B nebo BMW.
Těžko podezírat britské redaktory z nadržování Audi, cca od 6:50 to redaktor porovnává a říká jasně, RRS se infotaimentem na Q8 nechytá.https://www.youtube.com/watch...
A opet, jakekoliv dotekove reseni je smira proti iDrive
A nedávno představený Audi E-tron - to je asi taky Vorsprung durch Technik co?
Ne to je nepoužitelná, předražená, elektrická plečka.
To vzniklo kvůli výpočtu emisí pro celou flotilu. Stačí jen nabízet k prodeji, prodané kusy se v některých výpočtech snad neberou v potaz. Na každém prodaném kusu stejně prodělají, ale celkově se to vyplatí. Díky tomu mohou mít ostatní vozy motor. Proto mějte e-tron všichni rádi.
Ano, přesně takto jej "mám rád".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.