Range Rover Sport HST přijíždí jako mild-hybrid. Jeho šestiválec má 400 koní

20 komentářů

Vincent
13. února • 11:08

48V síť, elektrický kompresor, hezky opisují od Audi. A pak kde se bere slogan náskok díky technice, když Audi tohle má už několik roků.

mpolan
14. února • 11:01

48V sítě se jako nutnost pro moderní hybridní auta objevovaly už od roku 2000, kdy jsem tyhle projekty řešil v rámci VŠ. Už tehdy jsme s ní počítali pro lehké užitkové vozidlo, takže jaký "náskok"?

Ivo
14. února • 8:21

Myslím že nutnosti 48 V sítě se mluví léta a pochybuji, že to vymyslelo Audi, ono se to tak prostě ví. Jen byla otázka kdo to první zavede. Nic proti Audi, ale já bych si ho nikdy nekoupil, auto bez emocí, bez koulí. Zato RRS mám v garáži.

WP
13. února • 14:48

Audi ma radovy zazehovy sestivalec s mildhybrid a elektrickym kompresorem? Muzes ho sem prosim dat? ;-)

Vincent
13. února • 15:09

Audi má 48V síť s elektrickým kompresorem spojenou se vznětovým osmiválcem. S jakým motorem je to spojené je putička, podstata technického řešení zůstává.

WP
13. února • 21:31

Takze znovu, kde ma Audi zbrusu novy radovy sestivalec s twinscroll turbem a elektrickym kompresorem?
Nez napises cokoliv, zkus nad tim premyslet ;-)

Vincent
13. února • 23:40

Audi řadové šestiválce nedělá, to bys mohl vědět. Jde o princip spojení spalovacího motoru a el. poháněného turba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
14. února • 4:03

Nebo-li mluvis o starsim motoru, ktery dostal el kompresor.
48V sit dostava postupne auto od auta.
Takze klidek, olympioniku.

Luise
13. února • 15:40

Proč jen já mám pocit, že ať tady napíše kdokoliv - cokoliv a vyvrátí ti ten Vorsprung jakýmikoliv argumenty, tak ti to je "putnička" :-D

Vincent
13. února • 16:25

Prostou skutečnost, že Audio přišlo jako první s produkčním autem s přeplňováním s el. kompresorem a 48V okruhem a že ostatní (nedávno Mergl a nyní LR) následují vyvrátíš těžko. To je prostý fakt, na kterém nelze nic okecat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luise
13. února • 16:33

Naprosto v pořádku, ačkoliv nejsem s to ověřit pravdivost výroku na 100%, taky si myslím, že pořadí šlo, jak uvedeno výše. Spíš narážím na to kopání kolem sebe, když jsme tě usměrnili tím, že řadu dalších svých "highlightů" zkopírovalo Audi zase jinde. To už si nějak nebyl schopen přijmout.

Luise
13. února • 11:48

Dvě obrazovky nad sebou jako základ interiéru současných Audi, ten jsem myslím taky viděl nejdřív v Land Roveru... :-P

Vincent
13. února • 11:57

Jo v počtu obrazovek jsou u LR kofři, ještě kdyby jim ten infotaiment fungoval alespoň z poloviny tak rychle a intuitivně jako audi, bmw nebo merglu.

WP
13. února • 14:49

Co je na Audi nahrade slusneho MMI lepsiho nez system JLR? Je to stejna bida proti M-B nebo BMW.

Vincent
13. února • 15:18

Těžko podezírat britské redaktory z nadržování Audi, cca od 6:50 to redaktor porovnává a říká jasně, RRS se infotaimentem na Q8 nechytá.https://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
13. února • 21:32

A opet, jakekoliv dotekove reseni je smira proti iDrive

Filip
13. února • 11:46

A nedávno představený Audi E-tron - to je asi taky Vorsprung durch Technik co?

Vincent
13. února • 11:50

Ne to je nepoužitelná, předražená, elektrická plečka.

Aladin
13. února • 13:34

To vzniklo kvůli výpočtu emisí pro celou flotilu. Stačí jen nabízet k prodeji, prodané kusy se v některých výpočtech snad neberou v potaz. Na každém prodaném kusu stejně prodělají, ale celkově se to vyplatí. Díky tomu mohou mít ostatní vozy motor. Proto mějte e-tron všichni rádi.

Vincent
13. února • 13:59

Ano, přesně takto jej "mám rád".

Doporučujeme

Články odjinud