Range Rover Sport HST přijíždí jako mild-hybrid. Jeho šestiválec má 400 koní

Vincent  |  13. 02. 2019 11:08

48V síť, elektrický kompresor, hezky opisují od Audi. A pak kde se bere slogan náskok díky technice, když Audi tohle má už několik roků.

Odpovědět  |   | 
Filip  |  13. 02. 2019 11:46

A nedávno představený Audi E-tron - to je asi taky Vorsprung durch Technik co?

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 11:50

Ne to je nepoužitelná, předražená, elektrická plečka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 02. 2019 13:34

To vzniklo kvůli výpočtu emisí pro celou flotilu. Stačí jen nabízet k prodeji, prodané kusy se v některých výpočtech snad neberou v potaz. Na každém prodaném kusu stejně prodělají, ale celkově se to vyplatí. Díky tomu mohou mít ostatní vozy motor. Proto mějte e-tron všichni rádi.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 13:59

Ano, přesně takto jej "mám rád".

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 11:48

Dvě obrazovky nad sebou jako základ interiéru současných Audi, ten jsem myslím taky viděl nejdřív v Land Roveru...

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 11:57

Jo v počtu obrazovek jsou u LR kofři, ještě kdyby jim ten infotaiment fungoval alespoň z poloviny tak rychle a intuitivně jako audi, bmw nebo merglu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 14:49

Co je na Audi nahrade slusneho MMI lepsiho nez system JLR? Je to stejna bida proti M-B nebo BMW.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 15:18

Těžko podezírat britské redaktory z nadržování Audi, cca od 6:50 to redaktor porovnává a říká jasně, RRS se infotaimentem na Q8 nechytá.https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 21:32

A opet, jakekoliv dotekove reseni je smira proti iDrive

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 14:48

Audi ma radovy zazehovy sestivalec s mildhybrid a elektrickym kompresorem? Muzes ho sem prosim dat?

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 15:09

Audi má 48V síť s elektrickým kompresorem spojenou se vznětovým osmiválcem. S jakým motorem je to spojené je putička, podstata technického řešení zůstává.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 15:40

Proč jen já mám pocit, že ať tady napíše kdokoliv - cokoliv a vyvrátí ti ten Vorsprung jakýmikoliv argumenty, tak ti to je "putnička"

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 16:25

Prostou skutečnost, že Audio přišlo jako první s produkčním autem s přeplňováním s el. kompresorem a 48V okruhem a že ostatní (nedávno Mergl a nyní LR) následují vyvrátíš těžko. To je prostý fakt, na kterém nelze nic okecat.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 16:33

Naprosto v pořádku, ačkoliv nejsem s to ověřit pravdivost výroku na 100%, taky si myslím, že pořadí šlo, jak uvedeno výše. Spíš narážím na to kopání kolem sebe, když jsme tě usměrnili tím, že řadu dalších svých "highlightů" zkopírovalo Audi zase jinde. To už si nějak nebyl schopen přijmout.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 21:31

Takze znovu, kde ma Audi zbrusu novy radovy sestivalec s twinscroll turbem a elektrickym kompresorem?
Nez napises cokoliv, zkus nad tim premyslet

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 23:40

Audi řadové šestiválce nedělá, to bys mohl vědět. Jde o princip spojení spalovacího motoru a el. poháněného turba.

Odpovědět  |   | 
WP  |  14. 02. 2019 04:03

Nebo-li mluvis o starsim motoru, ktery dostal el kompresor.
48V sit dostava postupne auto od auta.
Takze klidek, olympioniku.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 08:21

Myslím že nutnosti 48 V sítě se mluví léta a pochybuji, že to vymyslelo Audi, ono se to tak prostě ví. Jen byla otázka kdo to první zavede. Nic proti Audi, ale já bych si ho nikdy nekoupil, auto bez emocí, bez koulí. Zato RRS mám v garáži.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 11:01

48V sítě se jako nutnost pro moderní hybridní auta objevovaly už od roku 2000, kdy jsem tyhle projekty řešil v rámci VŠ. Už tehdy jsme s ní počítali pro lehké užitkové vozidlo, takže jaký "náskok"?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A