Range Rover Sport HST přijíždí jako mild-hybrid. Jeho šestiválec má 400 koní

Vincent  |  13. 02. 2019 11:08

48V síť, elektrický kompresor, hezky opisují od Audi. A pak kde se bere slogan náskok díky technice, když Audi tohle má už několik roků.

Odpovědět  |   | 
Filip  |  13. 02. 2019 11:46

A nedávno představený Audi E-tron - to je asi taky Vorsprung durch Technik co?

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 11:50

Ne to je nepoužitelná, předražená, elektrická plečka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 02. 2019 13:34

To vzniklo kvůli výpočtu emisí pro celou flotilu. Stačí jen nabízet k prodeji, prodané kusy se v některých výpočtech snad neberou v potaz. Na každém prodaném kusu stejně prodělají, ale celkově se to vyplatí. Díky tomu mohou mít ostatní vozy motor. Proto mějte e-tron všichni rádi.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 13:59

Ano, přesně takto jej "mám rád".

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 11:48

Dvě obrazovky nad sebou jako základ interiéru současných Audi, ten jsem myslím taky viděl nejdřív v Land Roveru...

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 11:57

Jo v počtu obrazovek jsou u LR kofři, ještě kdyby jim ten infotaiment fungoval alespoň z poloviny tak rychle a intuitivně jako audi, bmw nebo merglu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 14:49

Co je na Audi nahrade slusneho MMI lepsiho nez system JLR? Je to stejna bida proti M-B nebo BMW.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 15:18

Těžko podezírat britské redaktory z nadržování Audi, cca od 6:50 to redaktor porovnává a říká jasně, RRS se infotaimentem na Q8 nechytá.https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 21:32

A opet, jakekoliv dotekove reseni je smira proti iDrive

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 14:48

Audi ma radovy zazehovy sestivalec s mildhybrid a elektrickym kompresorem? Muzes ho sem prosim dat?

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 15:09

Audi má 48V síť s elektrickým kompresorem spojenou se vznětovým osmiválcem. S jakým motorem je to spojené je putička, podstata technického řešení zůstává.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 15:40

Proč jen já mám pocit, že ať tady napíše kdokoliv - cokoliv a vyvrátí ti ten Vorsprung jakýmikoliv argumenty, tak ti to je "putnička"

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 16:25

Prostou skutečnost, že Audio přišlo jako první s produkčním autem s přeplňováním s el. kompresorem a 48V okruhem a že ostatní (nedávno Mergl a nyní LR) následují vyvrátíš těžko. To je prostý fakt, na kterém nelze nic okecat.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  13. 02. 2019 16:33

Naprosto v pořádku, ačkoliv nejsem s to ověřit pravdivost výroku na 100%, taky si myslím, že pořadí šlo, jak uvedeno výše. Spíš narážím na to kopání kolem sebe, když jsme tě usměrnili tím, že řadu dalších svých "highlightů" zkopírovalo Audi zase jinde. To už si nějak nebyl schopen přijmout.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 02. 2019 21:31

Takze znovu, kde ma Audi zbrusu novy radovy sestivalec s twinscroll turbem a elektrickym kompresorem?
Nez napises cokoliv, zkus nad tim premyslet

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 02. 2019 23:40

Audi řadové šestiválce nedělá, to bys mohl vědět. Jde o princip spojení spalovacího motoru a el. poháněného turba.

Odpovědět  |   | 
WP  |  14. 02. 2019 04:03

Nebo-li mluvis o starsim motoru, ktery dostal el kompresor.
48V sit dostava postupne auto od auta.
Takze klidek, olympioniku.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 08:21

Myslím že nutnosti 48 V sítě se mluví léta a pochybuji, že to vymyslelo Audi, ono se to tak prostě ví. Jen byla otázka kdo to první zavede. Nic proti Audi, ale já bych si ho nikdy nekoupil, auto bez emocí, bez koulí. Zato RRS mám v garáži.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 11:01

48V sítě se jako nutnost pro moderní hybridní auta objevovaly už od roku 2000, kdy jsem tyhle projekty řešil v rámci VŠ. Už tehdy jsme s ní počítali pro lehké užitkové vozidlo, takže jaký "náskok"?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 20 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 149 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A