Range Rover Sport dostane osmiválcový nafťák (spy photos)

Zatím se nový Range Rover Sport prodává jen s jedním naftovým motorem 2.7 TDV6 s výkonem 140 KW; nabídku doplňují benzínové 4.4 V8 a 4.4 SC V8. Novým motorem by měl být v brzké době osmiválcový nafťák 3.6 TDV8 s výkonem 191 kW, který by oproti motoru 2.7 TDV6 mohl dostát slovu Sport v názvu modelu.

Tip: Přečtěte si náš megatest vrcholného modelu Range Roveru Sport s přeplňovaným osmiválcem 4,2 pod kapotou.


Foto © Automedia

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků