Range Rover Sport dostane osmiválcový nafťák (spy photos)

Zatím se nový Range Rover Sport prodává jen s jedním naftovým motorem 2.7 TDV6 s výkonem 140 KW; nabídku doplňují benzínové 4.4 V8 a 4.4 SC V8. Novým motorem by měl být v brzké době osmiválcový nafťák 3.6 TDV8 s výkonem 191 kW, který by oproti motoru 2.7 TDV6 mohl dostát slovu Sport v názvu modelu.

Tip: Přečtěte si náš megatest vrcholného modelu Range Roveru Sport s přeplňovaným osmiválcem 4,2 pod kapotou.


Foto © Automedia

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků