Range Rover Sport dostane osmiválcový nafťák (spy photos)

Zatím se nový Range Rover Sport prodává jen s jedním naftovým motorem 2.7 TDV6 s výkonem 140 KW; nabídku doplňují benzínové 4.4 V8 a 4.4 SC V8. Novým motorem by měl být v brzké době osmiválcový nafťák 3.6 TDV8 s výkonem 191 kW, který by oproti motoru 2.7 TDV6 mohl dostát slovu Sport v názvu modelu.

Tip: Přečtěte si náš megatest vrcholného modelu Range Roveru Sport s přeplňovaným osmiválcem 4,2 pod kapotou.


Foto © Automedia

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků