Range Rover Sport dostal naftový čtyřválec. Je nejúspornější v historii

Nedlouho poté, co Land Rover představil novinky modelového roku 2017 pro vrcholný Range Rover, přichází tisková zpráva prezentující také upravený Range Rover Sport. U něj je hlavní změna jasná, do nabídky dorazil naftový čtyřválec řady Ingenium. 

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Dvoulitrový motor nabídne parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm, čímž se vyrovná staršímu šestiválci TDV6. Zároveň je to také poprvé, co Land Rover nabízí svůj dieselový čtyřválec s dvojicí turbodmychadel.

Hlavním tahákem tohoto provedení má být přirozeně spotřeba. Podle tabulek si čtyřválcový Range Rover Sport vystačí v kombinovaném provozu s přídělem pouhých 6,3 l/100 km. Úspornější model v řadě Range Rover ještě nikdy nebyl. 

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Další novinkou modelového roku 2017 je například Advanced Tow Assist. Podobně jako tomu je u Volkswagenu Passat, také u Range Roveru Sport si prostřednictví ovladače (konkrétně otočného ovladače systému Terrain Response 2) nastavíte směr, jakým má váš vůz s připojeným přívěsem couvat, pak už se pouze staráte o pedály a vůz řídí sám. 

Kromě toho přichází nově i systém Low Traction Launch pomáhající s rozjezdem na kluzkém povrchu, inteligentní omezovač rychlosti a vylepšovala se rovněž konektivita. Land Rover pak přidal navíc devatenáct nových odstínů barvy karoserie. Do prodeje se upravený Range Rover Sport dostane v zimě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků