Range Rover Sport dostal naftový čtyřválec. Je nejúspornější v historii

Nedlouho poté, co Land Rover představil novinky modelového roku 2017 pro vrcholný Range Rover, přichází tisková zpráva prezentující také upravený Range Rover Sport. U něj je hlavní změna jasná, do nabídky dorazil naftový čtyřválec řady Ingenium. 

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Dvoulitrový motor nabídne parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm, čímž se vyrovná staršímu šestiválci TDV6. Zároveň je to také poprvé, co Land Rover nabízí svůj dieselový čtyřválec s dvojicí turbodmychadel.

Hlavním tahákem tohoto provedení má být přirozeně spotřeba. Podle tabulek si čtyřválcový Range Rover Sport vystačí v kombinovaném provozu s přídělem pouhých 6,3 l/100 km. Úspornější model v řadě Range Rover ještě nikdy nebyl. 

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Další novinkou modelového roku 2017 je například Advanced Tow Assist. Podobně jako tomu je u Volkswagenu Passat, také u Range Roveru Sport si prostřednictví ovladače (konkrétně otočného ovladače systému Terrain Response 2) nastavíte směr, jakým má váš vůz s připojeným přívěsem couvat, pak už se pouze staráte o pedály a vůz řídí sám. 

Kromě toho přichází nově i systém Low Traction Launch pomáhající s rozjezdem na kluzkém povrchu, inteligentní omezovač rychlosti a vylepšovala se rovněž konektivita. Land Rover pak přidal navíc devatenáct nových odstínů barvy karoserie. Do prodeje se upravený Range Rover Sport dostane v zimě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků