Range Rover Sport dostal naftový čtyřválec. Je nejúspornější v historii

Nedlouho poté, co Land Rover představil novinky modelového roku 2017 pro vrcholný Range Rover, přichází tisková zpráva prezentující také upravený Range Rover Sport. U něj je hlavní změna jasná, do nabídky dorazil naftový čtyřválec řady Ingenium. 

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Dvoulitrový motor nabídne parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm, čímž se vyrovná staršímu šestiválci TDV6. Zároveň je to také poprvé, co Land Rover nabízí svůj dieselový čtyřválec s dvojicí turbodmychadel.

Hlavním tahákem tohoto provedení má být přirozeně spotřeba. Podle tabulek si čtyřválcový Range Rover Sport vystačí v kombinovaném provozu s přídělem pouhých 6,3 l/100 km. Úspornější model v řadě Range Rover ještě nikdy nebyl. 

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Další novinkou modelového roku 2017 je například Advanced Tow Assist. Podobně jako tomu je u Volkswagenu Passat, také u Range Roveru Sport si prostřednictví ovladače (konkrétně otočného ovladače systému Terrain Response 2) nastavíte směr, jakým má váš vůz s připojeným přívěsem couvat, pak už se pouze staráte o pedály a vůz řídí sám. 

Kromě toho přichází nově i systém Low Traction Launch pomáhající s rozjezdem na kluzkém povrchu, inteligentní omezovač rychlosti a vylepšovala se rovněž konektivita. Land Rover pak přidal navíc devatenáct nových odstínů barvy karoserie. Do prodeje se upravený Range Rover Sport dostane v zimě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků