Range Rover Sport: decentní změny pro rok 2013

Motoristický svět pomalu očekává příchod nové generace vlajkové lodi automobilky Land Rover. Nový  Range Rover by se měl představit už na podzim. Jeho menší sourozenec Range Rover Sport se sice nepředstaví v nové generaci, ale také v tomto případě se dočkáme určitých změn, i když jde o změny stoprocentně kosmetické.

Land Rover: jak by mohla vypadat nová generace Range Rover

Land Rover: jak by mohla vypadat nová generace Range Rover

Nabídka pro rok 2013 se rozroste o pět nových laků karoserie, zákazníci se mohou těšit také na nový design litých kol a především ve spojení s provedením Supercharged dostanete v rámci standardní výbavy brzdy Brembo s červeně lakovanými brzdnými třmeny. Do interiéru se nastěhovaly nové barevné kombinace, na přání pak bude možné získat také trochu toho „karbonu“. Mezi příplatkové prvky přichází nový vrcholný audiosystém Harman Kardon Logic s maximálním výkonem 825 W a sedmnácti reproduktory.

Test: Range Rover Sport SDV6 - ZF v hlavní roli

Test: Range Rover Sport SDV6 - ZF v hlavní roli

Co se týká motorů, vše zůstane při starém. Základem je (a bude) naftový šestiválec naladěný na 211 koní a 520 Nm, případně lze pořídit silnější verzi s maximem 256 koní a 600 Nm. Kde to předpisy nevyžadují, tam zákazníci mohou koupit také původní třílitrový šestiválec (245 k) kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou, který plní pouze limity Euro 4. Benzinová část obsahuje atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec a na vrcholu pak stojí přeplňovaná verze Supercharged s parametry 510 k a 625 Nm. 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků