Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, stejně jako BMW X4 a X6

Cílem připravovaného modelu je vyplnit mezeru mezi kompaktním modelem Evoque a velkým Range Roverem Sport. Vyjede na platformě Jaguaru F-Pace.
Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, stejně jako BMW X4 a X6

Britská automobilka Land Rover připravuje konkurenci pro BMW X4 a X6. Pravděpodobně ponese název Range Rover Sport Coupé, vyjede na platformě Jaguaru F-Pace a terénní schopnosti typické pro Land Rovery půjdou stranou.

Novinka od Land Roveru bude o něco menší než X6 a spíše se bude blížit X4 – i kvůli tomu, aby v nabídce značky nový model nekolidoval s dražším Range Roverem Sport. Připravované „kupé“ se má lišit také tím, že se u něj nebude klást velký důraz na schopnosti mimo asfalt.

Fotogalerie: Co všechno jsme zažili s Land Roverem Defender

Fotogalerie: Co všechno jsme zažili s Land Roverem Defender

Cílem připravovaného modelu je vyplnit mezeru mezi kompaktním SUV Range Rover Evoque a velkým Range Roverem Sport. Sportovně pojatý Range Rover Sport Coupé si od Jaguaru F-Pace nevypůjčí jen platformu, ale zřejmě i podvozek a možná i základní hliníkový skelet karoserie, na který si pak Land Rover vyrobí vlastní panely. Ačkoli pod kapotou můžeme očekávat benzínový šestiválec s kompresorem, britský Autocar píše, že to bude pravděpodobně první model Land Roveru s plně elektrickým pohonem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků