Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, stejně jako BMW X4 a X6

Cílem připravovaného modelu je vyplnit mezeru mezi kompaktním modelem Evoque a velkým Range Roverem Sport. Vyjede na platformě Jaguaru F-Pace.
Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, stejně jako BMW X4 a X6

Britská automobilka Land Rover připravuje konkurenci pro BMW X4 a X6. Pravděpodobně ponese název Range Rover Sport Coupé, vyjede na platformě Jaguaru F-Pace a terénní schopnosti typické pro Land Rovery půjdou stranou.

Novinka od Land Roveru bude o něco menší než X6 a spíše se bude blížit X4 – i kvůli tomu, aby v nabídce značky nový model nekolidoval s dražším Range Roverem Sport. Připravované „kupé“ se má lišit také tím, že se u něj nebude klást velký důraz na schopnosti mimo asfalt.

Fotogalerie: Co všechno jsme zažili s Land Roverem Defender

Fotogalerie: Co všechno jsme zažili s Land Roverem Defender

Cílem připravovaného modelu je vyplnit mezeru mezi kompaktním SUV Range Rover Evoque a velkým Range Roverem Sport. Sportovně pojatý Range Rover Sport Coupé si od Jaguaru F-Pace nevypůjčí jen platformu, ale zřejmě i podvozek a možná i základní hliníkový skelet karoserie, na který si pak Land Rover vyrobí vlastní panely. Ačkoli pod kapotou můžeme očekávat benzínový šestiválec s kompresorem, britský Autocar píše, že to bude pravděpodobně první model Land Roveru s plně elektrickým pohonem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků