Dufam, ze ked raz nahodou budete testovat (pan Janda) BMW X5 4.4i, tak to porovnate s tymto RR. Ja som BMW pozitiv, takze ja by som skor bral X5, ale bolo by to urcite zaujimave porovnanie. Zrychlenie ma bavo o chlp lepsie a asi aj jazdne vlastnosti na ceste, ale ako by sa to spravalo v terene v porovnani s tymto ... Inak, RR je spickova kara.
Touareg V10TDi je lepsi /a lacnejsi/
Víš vůbec co si teď (s prominutím) vyblil?!
Skvely clanok, skvele auto. A nazor, ze vseho je "az trochu moc", ved o tom je cele toto auto, dolezity je image, s dieslom by to nebolo to prave, nafta pasuje skor do Discovery...
No prave, je to idealny darcek naftovej lobby. Ale snad sa aj vdaka jeho spotrebe dostaneme rychlejsie z oil sajrajtu a prejde sa konecne na technologie zodpovedajuce stavu v inych oblastiach a letopoctu, ktory piseme. Co sa predajnosti tyka, staci spravne zahrat na to "spravne chlapske ego" blbcov akych je v oblasti aut neumerna koncentracia a pojde to.
Loni jsem měl předváděčku s klasickým Range Rover V8 Vogue a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy řídil (V těsném závěsu za Touareg V10 5.0TDI a Volvo FH16) Za měsíc budu mít na 4 hodiny půjčený BMW M6 tak uvídme,byť sporťáky mě neberou. ....Pan Tom Kunc z autosalónu cosi měl tak se mnou poslal jen nějakého typose z ochranky nebo co to bylo a ten byl na auta "prase" takže jsme šli oba v mnoha situacích na hranice technických možností toho auta. Jak extrémní terén tak silnice. Vzduché pérování dokonalost sama, v težkém terénu filtrovalo i extrémně tvrdé rázy jak v peřince. Kupodivu ty elektronické protiprokluzy a diferáky měli něco do sebe a vyjeli jsme i písčitý svah cca 45 stupňů, který Defender nezvládl. (oba MT gumy). Na silnici pohoda, jen se v zatáčkách RR trošku naklání. Motor je velmi silný, byť se rozbíhá přece jen rozvážněji. Interiér jedním slovem prostor. Nějaký S-klasse se mohl jít vycpat. Subjektivně tolik volného prostoru, nohy, kolena, lokty, hlava jako snad v žádném jiném pětimetrovém autě. Velká prosklená plocha a rovné hrany kapoty s výčnělky na konci umožnili zaparkovat přesněji než na pěst. Range je samozřejmě velký se vším co k tomu patří, ale neoharabaný bych zas netvrdil. Pouze zavazadlový prostor vzhledem k velikosti auta nic moc a design zadních světel mě nebere. Spotřeba (při testovací jízdě 36) jinak 16-18 l a cena ke třem melounům pro mě sice nejsou, ale jinak báááájo.
taky dobry pocteni
toto auto som mal cest soferovat, je to az neuveritelne ako slape, najblizsej bondovke ho jeho Velicenstvo 007 urcite predvedie
Teším sa, že si budeme môcť prečítať vaše ďalšie testy, aj keď nie ste v súčasnosti členom redakcie, pretože sú vynikajúce a majú vysokú úroveň.
Poklona, pán Janda. Výborný test, je radosť ho čítať, ostatne ako všetky vaše testy. Testy od vás a od pána Brožu mám najradšej, aj keď mám dojem, že p. Broža už v Autorevue nepôsobí. Skvelá práca, len tak ďalej.
To není dojem, to je fakt. Od srpna 2005 jsem pouze externím autorem, který tu a tam něco napíše. Novým šéfredaktorem je právě Pavel Janda, autor tohoto testu.
Nějak mi nesedí údaje o zrychlení.... Nejprve mluvíte o stovce za sedm sekund, pak vidím tabulku zrychlení, kde je za 7,9... což je podle mého prakticky osm sekund.... boužel na konci vidím třetí údaj 7,18..... takže v tuhle chvíli vlastně vůbec nevím, jak to je.
V clanku je prehled nami zjistenych hodnot (zatez 250 kg), kde jsme namerili 7,9 s. V zaveru je udaj udavany vyrobcem (7,18 s), nad prehledem parametru je myslim vzdy uvedeno, zda jde o udaj udavany ci namereny. V clanku pouzivam radeji obecny udaj, zrychleni na stovku se ma tocit nekde kolem 7 s
má být 7.6 ale nevím jak autor přišel na problém s místem. Mám více jak 2 metry a tolik místa nad hlavou jsem snad ještě v žádném autě neměl. A že by mne něco někde tlačilo také nevím. ale svezení je to parádní a tak rychlý kickdown a vůbec reakce automatu to je sen.
RR Sport je celkově dobré auto. Z nabídky Land Roveru je to dnes jedine auto, ktere lze doporucit koupit. Dobrý je i vznětovým šestiválcem. Pokud jde o místě na zadních sedadlech, tak to je velmi výrazná slabina. Sedadla by měla být výš od podlahy a sedák by měl být delší. Kdo však zadní sedadla používá občas nebo pro menší postavy (děti), tak bude spokojen.
Ja mam jeste radsi model Discovery, mas o nem nejake negativni informace?
Špičkový V8 vypadá takhle: 1) LS2 (small block, GM) ...prakticky identické výkon.parametry (koní víc, Nm 550) z atmosferického motoru,2) Hemi 5.7 chrysler .... 340 k, 525 Nm.. a také bez přeplňování.Spotřeba navíc u obou podstatně nižší (pravda, LS2 zatím v lehčích autech - Chevy SSR, C6, příští rok v CTS-V). Takže na to, že je tenhle RR supercharged to zas není taková sláva....
Super test, super kára, ale....nemozem nájsť video!!!!!Aspon 3-5 min vo wmv formáte, to by Vás nezabilo - 50MB krásy - a full prosím, akcelerácie, decelerácia, interiér, šantenie v teréne - nechápem, ako si to môžte nechať pre seba!!!!!!bye
Mrzi me to, vule byla, technicke prostredky a lidske zdroje bohuzel nikoli. Toto chci zmenit a u kazdeho testu zajimavejsiho auta publikovat alespon kratke video s nekolika zasadnimi momenty, ale bohuzel, u RR Sportu to zatim nevyslo.Snad jiz brzy se video stane pravidlem, jeste par testu ale, prosim, prekousnete bez nej.
skvěle napsaný článek, zajímávý auto - úděsná spotřeba ...... ale souhlasím, že s naftou by to byla nuda .....takže ta vyjímečnost je potvrzena i spotřebou
měl to být nový příspěvek ....bohužel zůstal viset tady v této diskusi
opravdu dobře provedený a popsaný test, objektivita, úroveň,....
Zkousel jste nekdo cist komentare pod nahledy obrazku v rozliseni 1600x1200? (Ja ano, bez uspechu. :o)
ja to tak ctu bezne a nemam problem
ve FF? v MSIE take problem nemam, ve FF je font o dobre dva stupne mensi(jestli Doupe.cz patri do stejne grupy jako Autorevue.cz, tak se asi mnohe vysvetluje - na Doupeti se mi stava temer pravidelne, ze mam pres cely screen sedy rectangle s napisem "reklama" a samotny obsah je v uzkem sloupci mimo visible area browseru; ale uz jsem tam tyden nezabloudil, treba uz to odladili)
Pripájam sa, vo FF mám písmo zvečšené, pekne čitateľné, ale pod obrázkami aby to človek lúštil lupou 1600*1200, 20" CRT monitor.
Tak sem to srovnaval s IE a v Mozille je mensi i celej clanek a diskuze. Pod tema obrazkama je to fakt miniaturni, ale este se to da, nicmene prijemny to neni. Jinak v Mozille de pouzit Ctrl a Plus ci Minus na numerickej klavesnici. Mam 1600x1200 na 20.1" LCD.
Tak mas recht, pismo je mensi. Ja si IE nepoustim, tak sem si toho nevsim. Ale citelny to je v pohode.
v mozille
A zkousel sis zmensit rozliseni? (Ja ano, s uspechem :o)
rychlejsi je zvitesit pismo - s uspechem
diky chlapci - zmensit rozliseni, zvetsit text a dalsi podobne narocne zakroky zvladnu, ale o to mi neslo (to bych byl zacal "co mam delat, kdyz ..." :o)myslel jsem, ze je zrejme, ze se redakci snazim upozornit na vadu na krase Autorevueale diky za "spolupraci" /:o)
myslim ze problem bude zrejme na tve strane :), staci poradnej monitor, na mem 24"LCD to je citelne v pohode :)
Tak to je dalsi z vrcholnych del pana Jandy Nechal nas skoro cele leto cekat a ted takovahle rana To je poctenicko, to nerozdejchavam A taky super fotky, ty se ne vzdycky povedou Superzrout 5x10 a ten Staropramen v lednici, he heeeee Dneska asi neusnu Diky, tohle zeru!
i kdyz trochu draha
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.