Range Rover Sport 4,2S: všestranný dravec (megatest)

35 komentářů

Kicko
3. listopadu • 14:17

Dufam, ze ked raz nahodou budete testovat (pan Janda) BMW X5 4.4i, tak to porovnate s tymto RR. Ja som BMW pozitiv, takze ja by som skor bral X5, ale bolo by to urcite zaujimave porovnanie. Zrychlenie ma bavo o chlp lepsie a asi aj jazdne vlastnosti na ceste, ale ako by sa to spravalo v terene v porovnani s tymto ...  Inak, RR je spickova kara.

Antiautomat
15. června • 13:34

Touareg V10TDi je lepsi /a lacnejsi/

OMfgLooser
3. června • 14:03

Víš vůbec co si teď (s prominutím) vyblil?!

SkylineGT-R
15. září • 23:03

Skvely clanok, skvele auto. A nazor, ze vseho je "az trochu moc", ved o tom je cele toto auto, dolezity je image, s dieslom by to nebolo to prave, nafta pasuje skor do Discovery...

saladín.
10. října • 20:10

No prave, je to idealny darcek naftovej lobby. Ale snad sa aj vdaka jeho spotrebe dostaneme rychlejsie z oil sajrajtu a prejde sa konecne na technologie zodpovedajuce stavu v inych oblastiach a letopoctu, ktory piseme. Co sa predajnosti tyka, staci spravne zahrat na to "spravne chlapske ego" blbcov akych je v oblasti aut neumerna koncentracia a pojde to.

Ráďa
14. září • 0:54

Loni jsem měl předváděčku s klasickým Range Rover V8 Vogue a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy řídil  (V těsném závěsu za Touareg V10 5.0TDI a Volvo FH16) Za měsíc budu mít na 4 hodiny půjčený BMW M6 tak uvídme,byť sporťáky mě neberou.    ....Pan Tom Kunc z autosalónu cosi měl tak se mnou poslal jen nějakého typose z ochranky nebo co to bylo a ten byl na auta "prase" takže jsme šli oba v mnoha situacích na hranice technických možností toho auta. Jak extrémní terén tak silnice.  Vzduché pérování dokonalost sama, v težkém terénu filtrovalo i extrémně tvrdé rázy jak v peřince. Kupodivu ty elektronické protiprokluzy a diferáky měli něco do sebe a vyjeli jsme i písčitý svah cca 45 stupňů, který Defender nezvládl. (oba MT gumy). Na silnici pohoda, jen se v zatáčkách RR trošku naklání. Motor je velmi silný, byť se rozbíhá přece jen rozvážněji. Interiér jedním slovem prostor.  Nějaký S-klasse se mohl jít vycpat. Subjektivně tolik volného prostoru, nohy, kolena, lokty, hlava jako snad v žádném jiném pětimetrovém autě. Velká prosklená plocha a rovné hrany kapoty s výčnělky na konci umožnili zaparkovat přesněji než na pěst. Range je samozřejmě velký se vším co k tomu patří, ale neoharabaný bych zas netvrdil. Pouze zavazadlový prostor vzhledem k velikosti auta nic moc a design zadních světel mě nebere. Spotřeba (při testovací jízdě 36) jinak 16-18 l a cena ke třem melounům pro mě sice nejsou, ale jinak báááájo.  

Yaroukh
18. září • 13:32

taky dobry pocteni

stevie
12. září • 22:31

toto auto som mal cest soferovat, je to az neuveritelne ako slape, najblizsej bondovke ho jeho Velicenstvo 007 urcite predvedie 

Martin
12. září • 21:22

Teším sa, že si budeme môcť prečítať vaše ďalšie testy, aj keď nie ste v súčasnosti členom redakcie, pretože sú vynikajúce a majú vysokú úroveň.

Martin
12. září • 18:37

Poklona, pán Janda. Výborný test, je radosť ho čítať, ostatne ako všetky vaše testy. Testy od vás a od pána Brožu mám najradšej, aj keď mám dojem, že p. Broža už v Autorevue nepôsobí. Skvelá práca, len tak ďalej.

Petr Broža
12. září • 19:16

To není dojem, to je fakt. Od srpna 2005 jsem pouze externím autorem, který tu a tam něco napíše. Novým šéfredaktorem je právě Pavel Janda, autor tohoto testu.

vw
12. září • 13:53

Nějak mi nesedí údaje o zrychlení.... Nejprve mluvíte o stovce za sedm sekund, pak vidím tabulku zrychlení, kde je za 7,9... což je podle mého prakticky osm sekund.... boužel na konci vidím třetí údaj 7,18..... takže v tuhle chvíli vlastně vůbec nevím, jak to je.

pjanda
12. září • 14:34

V clanku je prehled nami zjistenych hodnot (zatez 250 kg), kde jsme namerili 7,9 s. V zaveru je udaj udavany vyrobcem (7,18 s), nad prehledem parametru je myslim vzdy uvedeno, zda jde o udaj udavany ci namereny. V clanku pouzivam radeji obecny udaj, zrychleni na stovku se ma tocit nekde kolem 7 s

nununu
12. září • 14:18

má být 7.6      ale nevím jak autor přišel na problém s místem.  Mám více jak 2 metry a tolik místa nad hlavou jsem snad ještě v žádném autě neměl.  A že by mne něco někde tlačilo také nevím.    ale svezení je to parádní a tak rychlý kickdown  a vůbec reakce automatu to je sen.

Radek
12. září • 16:08

RR Sport je celkově dobré auto. Z nabídky Land Roveru je to dnes jedine auto, ktere lze doporucit koupit. Dobrý je i vznětovým šestiválcem. Pokud jde o místě na zadních sedadlech, tak to je velmi výrazná slabina. Sedadla by měla být výš od podlahy a sedák by měl být delší. Kdo však zadní sedadla používá občas nebo pro menší postavy (děti), tak bude spokojen.

Stavros
13. září • 7:58

Ja mam jeste radsi model Discovery, mas o nem nejake negativni informace?

Tom2
12. září • 13:40

Špičkový V8 vypadá takhle:
1) LS2 (small block, GM) ...prakticky identické výkon.parametry (koní víc, Nm 550) z atmosferického motoru,
2) Hemi 5.7 chrysler .... 340 k, 525 Nm..   a také bez přeplňování.
Spotřeba navíc u obou podstatně nižší  (pravda, LS2 zatím v lehčích autech - Chevy SSR, C6, příští rok v CTS-V).
 
Takže na to, že je tenhle RR supercharged to zas není taková sláva.... 
 

peeticek
12. září • 9:07

Super test, super kára, ale....nemozem nájsť video!!!!!
Aspon 3-5 min vo wmv formáte, to by Vás nezabilo - 50MB krásy - a full prosím, akcelerácie, decelerácia, interiér, šantenie v teréne - nechápem, ako si to môžte nechať pre seba!!!!!!
bye

pjanda
12. září • 11:22

Mrzi me to, vule byla, technicke prostredky a lidske zdroje bohuzel nikoli. Toto chci zmenit a u kazdeho testu zajimavejsiho auta publikovat alespon kratke video s nekolika zasadnimi momenty, ale bohuzel, u RR Sportu to zatim nevyslo.
Snad jiz brzy se video stane pravidlem, jeste par testu ale, prosim, prekousnete bez nej.

Mr.Digital
12. září • 12:27

skvěle napsaný článek, zajímávý auto - úděsná spotřeba ...... ale souhlasím, že s naftou by to byla nuda .....takže ta vyjímečnost je potvrzena i spotřebou

Mr.Digital
12. září • 12:28

měl to být nový příspěvek ....bohužel zůstal viset tady v této diskusi

mayklmaykl
12. září • 9:02

opravdu dobře provedený a popsaný test, objektivita, úroveň,....
 

Yaroukh
12. září • 0:44

Zkousel jste nekdo cist komentare pod nahledy obrazku v rozliseni 1600x1200? (Ja ano, bez uspechu. :o)

Mena
12. září • 8:58

ja to tak ctu bezne a nemam problem

Yaroukh
12. září • 11:11

ve FF? v MSIE take problem nemam, ve FF je font o dobre dva stupne mensi

(jestli Doupe.cz patri do stejne grupy jako Autorevue.cz, tak se asi mnohe vysvetluje - na Doupeti se mi stava temer pravidelne, ze mam pres cely screen sedy rectangle s napisem "reklama" a samotny obsah je v uzkem sloupci mimo visible area browseru; ale uz jsem tam tyden nezabloudil, treba uz to odladili)

Marek71
13. září • 10:09

Pripájam sa, vo FF mám písmo zvečšené, pekne čitateľné, ale pod obrázkami aby to človek lúštil lupou
1600*1200, 20" CRT monitor.

Mena
13. září • 17:45

Tak sem to srovnaval s IE a v Mozille je mensi i celej clanek a diskuze. Pod tema obrazkama je to fakt miniaturni, ale este se to da, nicmene prijemny to neni. Jinak v Mozille de pouzit Ctrl a Plus ci Minus na numerickej klavesnici. Mam 1600x1200 na 20.1" LCD.

Mena
12. září • 18:32

Tak mas recht, pismo je mensi. Ja si IE nepoustim, tak sem si toho nevsim. Ale citelny to je v pohode.

Mena
12. září • 15:58

v mozille

Srubar
12. září • 0:49

A zkousel sis zmensit rozliseni?  (Ja ano, s uspechem :o)

JP
12. září • 11:01

rychlejsi je zvitesit pismo - s uspechem

Yaroukh
12. září • 11:17

diky chlapci - zmensit rozliseni, zvetsit text a dalsi podobne narocne zakroky zvladnu, ale o to mi neslo (to bych byl zacal "co mam delat, kdyz ..." :o)
myslel jsem, ze je zrejme, ze se redakci snazim upozornit na vadu na krase Autorevue

ale diky za "spolupraci" /:o)

NoName
4. října • 17:45

myslim ze problem bude zrejme na tve strane :), staci poradnej monitor, na mem 24"LCD to je citelne v pohode :)

Srubar
12. září • 0:39

Tak to je dalsi z vrcholnych del pana Jandy  Nechal nas skoro cele leto cekat a ted takovahle rana  To je poctenicko, to nerozdejchavam  A taky super fotky, ty se ne vzdycky povedou
Superzrout 5x10 a ten Staropramen v lednici, he heeeee  Dneska asi neusnu
Diky, tohle zeru!

wuf
12. září • 0:24

i kdyz trochu draha

Doporučujeme

Články odjinud