Range Rover Sport 2016 dostal několik úprav a verzi HST

Range Rover Sport 2016 dostal několik úprav a verzi HST

Land Rover představí na autosalonu v New Yorku hned několik novinek a jednou z nich bude Range Rover Sport modelového roku 2016. Ten v rámci decentní modernizace nabídne několik drobných vylepšení a především novou verzi HST určenou pro sportovně zaměřené zákazníky.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Range Rover Sport HST má být jakýsi přechodný stupeň mezi benzinovým přeplňovaným šestiválcem (250 kW / 340 k) a vrcholným osmiválcem (404 kW / 550 k). Pod kapotou je šestiválec, který ovšem nabízí o čtyřicet koní vyšší výkon, takže se řidič může těšit dohromady na 279 kW (380 k). Inženýři také upravili podvozek.

Na pohled se HST liší kromě příslušných plaket především maskou, výdechy na kapotě, rámečky kolem mlhových světel a dalšími podobnými doplňky vyvedenými v leskle černé. Poznávacím znamením jsou také červené brzdné třmeny a matně šedá dvacetipalcová kola. Komu to nestačí, na přání dostane disky o velikosti 21".

Test Land Rover Discovery Sport SD4: Má velký potenciál

Test Land Rover Discovery Sport SD4: Má velký potenciál

Co se běžného Range Roveru týká, tam změny pro modelový rok 2016 zahrnují opravdu pouze drobnosti. Tak například systém InControl Remote se nově jmenuje InControl Protect a řidiči nabízí možnost na dálku zkontrolovat třeba aktuální stav paliva. Lepší verze Protect Premium umožní dálkově ovládat také klakson nebo světla.

Standardem pro Range Rover Sport se stane také systém Auto Access Height, který automaticky nastaví přístupovou výšku, pokud auto zastaví a otevřou se dveře. Nově bude možné rovněž otevírat zavazadelník mávnutím nohou pod zadním nárazníkem nebo si zájemci budou moci objednat karbonový paket.

Range Rover Sport 2016 bude možné objednat od dubna, první hotové exempláře dorazí v létě. HST se ale do Evropy nepodívá. Namířeno má do Severní Ameriky, Číny, Ruska a na Blízký východ. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků