Range Rover Sentinel: Obrněný speciál z dílny SVO přichází

Range Rover Sentinel: Obrněný speciál z dílny SVO přichází

Že příští týden startuje autosalon ve Frankfurtu, to už asi víte. Ve stejném termínu se ale shodou okolností koná ještě jedna výstava, tentokrát ovšem v Londýně. Jde o veletrh Defence and Security Equipment International a i tam budou k vidění zajímavá auta. Třeba Range Rover Sentinel, což je obrněná verze britského luxusního SUV.

Testy | BMW | Sportovní auta | Technika | Land Rover | BMW X5

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Základem pro tento speciál je krátký Range Rover v provedení Autobiography osazený benzinovým přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní). Divize Special Vehicle Operations ho následně přestavěla tak, aby maximálně ochránil svou posádku před různými druhy útoků. Stručně řečeno, Sentinel má například vydržet zásah granátem nebo patnáctikilogramovou nálož TNT.

SUV | Luxusní auta | Fascinace | Design | Land Rover

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Hlavním prvkem ochrany je speciální šestidílná bezpečnostní klec vestavěná do interiéru, samozřejmostí jsou také neprůstřelná skla nebo okno řidiče, které lze otevřít maximálně na 100 mm. Přirozeně nemohou chybět ani pneumatiky typu run-flat a další speciality, jako třeba nouzový východ mezi zadní dvojicí sedadel.

Testy | SUV | Hybridy | Land Rover

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Tisková zpráva mluví o Range Roveru Sentinel jako o pojízdné pevnosti, automobilka ale zároveň zdůrazňuje, že jde pořád o Range Rover, takže i tato verze zvládne v terénu velmi zajímavé věci, což se může movitým pánům občas i hodit. Sentinel je zároveň první obrněné auto postavené divizí SVO.

Pokud máte o tento vůz zájem, budete potřebovat v přepočtu minimálně jedenáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků