Range Rover Sentinel: Obrněný speciál z dílny SVO přichází

Že příští týden startuje autosalon ve Frankfurtu, to už asi víte. Ve stejném termínu se ale shodou okolností koná ještě jedna výstava, tentokrát ovšem v Londýně. Jde o veletrh Defence and Security Equipment International a i tam budou k vidění zajímavá auta. Třeba Range Rover Sentinel, což je obrněná verze britského luxusního SUV.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Základem pro tento speciál je krátký Range Rover v provedení Autobiography osazený benzinovým přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní). Divize Special Vehicle Operations ho následně přestavěla tak, aby maximálně ochránil svou posádku před různými druhy útoků. Stručně řečeno, Sentinel má například vydržet zásah granátem nebo patnáctikilogramovou nálož TNT.

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Hlavním prvkem ochrany je speciální šestidílná bezpečnostní klec vestavěná do interiéru, samozřejmostí jsou také neprůstřelná skla nebo okno řidiče, které lze otevřít maximálně na 100 mm. Přirozeně nemohou chybět ani pneumatiky typu run-flat a další speciality, jako třeba nouzový východ mezi zadní dvojicí sedadel.

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Tisková zpráva mluví o Range Roveru Sentinel jako o pojízdné pevnosti, automobilka ale zároveň zdůrazňuje, že jde pořád o Range Rover, takže i tato verze zvládne v terénu velmi zajímavé věci, což se může movitým pánům občas i hodit. Sentinel je zároveň první obrněné auto postavené divizí SVO.

Pokud máte o tento vůz zájem, budete potřebovat v přepočtu minimálně jedenáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků