Range Rover Sentinel: Obrněný speciál z dílny SVO přichází

Že příští týden startuje autosalon ve Frankfurtu, to už asi víte. Ve stejném termínu se ale shodou okolností koná ještě jedna výstava, tentokrát ovšem v Londýně. Jde o veletrh Defence and Security Equipment International a i tam budou k vidění zajímavá auta. Třeba Range Rover Sentinel, což je obrněná verze britského luxusního SUV.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Základem pro tento speciál je krátký Range Rover v provedení Autobiography osazený benzinovým přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní). Divize Special Vehicle Operations ho následně přestavěla tak, aby maximálně ochránil svou posádku před různými druhy útoků. Stručně řečeno, Sentinel má například vydržet zásah granátem nebo patnáctikilogramovou nálož TNT.

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Hlavním prvkem ochrany je speciální šestidílná bezpečnostní klec vestavěná do interiéru, samozřejmostí jsou také neprůstřelná skla nebo okno řidiče, které lze otevřít maximálně na 100 mm. Přirozeně nemohou chybět ani pneumatiky typu run-flat a další speciality, jako třeba nouzový východ mezi zadní dvojicí sedadel.

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Tisková zpráva mluví o Range Roveru Sentinel jako o pojízdné pevnosti, automobilka ale zároveň zdůrazňuje, že jde pořád o Range Rover, takže i tato verze zvládne v terénu velmi zajímavé věci, což se může movitým pánům občas i hodit. Sentinel je zároveň první obrněné auto postavené divizí SVO.

Pokud máte o tento vůz zájem, budete potřebovat v přepočtu minimálně jedenáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků