Legrační, kolik lidí na autoserveru řeší, proč si to auto někdo koupí a jak to, že na něj má. Prostě je to takto: kdo na něj má a udělá mu radost, ten si ho koupí, protože chce :-). Kdo na něj nemá, a není pokřivený závistivý blbeček, tak ho tomu druhému buď přeje, nebo je mu to jedno - má totiž ve svém životě své radosti. A závistiví idioti? Těch je dost a vozí se po všem. Ale vůbec na nich nezáleží...Teď mám RR TDV8 a není nepravděpodobné, že ji za RRR vyměním. Vůbec nejde o rychlost, ale o celkovou reakci auta. A udělá mi to radost!!!!!!!! Včera jsem si koupil jaguara xkr portfolio - jsem normální podnikatel a živím se prací. Každý ostatně může:-)
Už dlouho čekám, jestli mi někdo vysvětlí, proč si lidé kupují tyto auta. Ne, nemám obecně nic proti těmhle mastodontům - chápu když to někdo koupí manželce do města, nebo pro sebe na občasnou návštěvu terénu. Uniká mi ale význam těhlech "supervýkonných" verzí. Vzhledem k těžišti, odporu vzduchu a rozměrům jsou sportovní asi jako jirka paroubek, a za podobnou (nebo nižší) cenu koupíte o třídu rychlejší raketu (M5 již od 2,7mega)...Vysvětlí mi někdo proč si někdo koupí takovouhle rádobyrychlou cihlu?
kompenzace maleho .... (vis ceho...:-D:-D:-D)
a co kdyz nekdo chce auto jak do terenu tak auto, ktere se nebude plazit po dalnici 105km/h a bude s nim problme predjet S120GLS na okresce. pro ty s malyma vyplatnima paskama: ano tito lide maji urcite moc penez a male prirozeni, zatimco vam se planda u kolen :D
2jencek: to co píšeš je hloupost. U vozů této kategorie to prakticky neexistuje. já nevím jak ti to vysvětlit - u tohohle auta nemá přebytek výkonu žádnej praktickej význam. Na to aby ho mohl využít je u tohohle auta většina věcí špatně (už jsem o tom psal).Jinými slovy - pokud bude mít RS6 800 koní, jen obdivně kejvnu a řeknu že bych do toho šel, protože je šance ten potenciál využít. Ale tady? Mě osobně to přijde jako kupovat si bitevní loď na mácháč...
to je jednoduche, ti lidi kupuji to auto bez dph, pohonne hmoty taktez a vse jde do nakladu... pokud jako podnikatel udelas >=10M rocne, pak takove auto neni zadny problem uzivit a navic ses king of road a jak uz tu nekdo psal , ted jsou X5, Q7, RR atd IN, preci se tam vejde golfovy bag... ja tem lidem nezavidim, kdybych ty prachy mel, tak uz jedno mam taky, manzelka taky a na blbnuti mam nejakou carreru ci Fko
a jen se priznam ze v davnych dobach (nekdy v 18ti) zacinajic pracovat za 10hrubeho a castka 1M kc byla na dosah po 10ti letech nezrani a bydleni v parku a naockovanam rodinou jsem taky povazoval kazdeho kdo mel 100kkc / mes za jasneho zlodeje... to je holt ta povaha ceska. Lepsi se to , ale spousta lidi si porad nezvykla ze nekteri umi proste vydelat penez vic a nekteri jeste vic nez dost (to samozrejme nema nic spolecneho s pany kolotuk Standa Gross apod :( )
No len komfort a praktickost M5 vs RRR je tiez niekde inde ;).BTW. Pochybuje ze si to niekto kupuje pre rychlost, skor pre zrychlenie.
no neviem ci pre zrychlenie, nemyslim ze je na semaforoch vzdy prvy majitel takehoto maleho zrutika :) rozmery a hmotnost este chapem, ale tie motorceky su fakt zbytocne :) jedine zeby chcel tahat za svojim autom 5 tonovu jachtu :)
Onehdá jsem byl v jednom krajském městě svědkem ostrého stattu od semaforů vedle sebe RS4 a V10TDI. K mému překvapení prvních 30metrů byl v čele touareg a až pak ho RS4ka dojela. vzhledem k tomu, že závod byl ukončen v 60km/h, byla to nakonec plichta.
Protože je to teď v lepších kruzích IN a taky na to má a chce to ukázat. Nic ví, nic míň.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.