Range Rover R: turbo V8 a hromada výkonu navíc

11 komentářů

RRenthusiast
9. listopadu • 14:01

Legrační, kolik lidí na autoserveru řeší, proč si to auto někdo koupí a jak to, že na něj má. Prostě je to takto: kdo na něj má a udělá mu radost, ten si ho koupí, protože chce :-). Kdo na něj nemá, a není pokřivený závistivý blbeček, tak ho tomu druhému buď přeje, nebo je mu to jedno - má totiž ve svém životě své radosti. A závistiví idioti? Těch je dost a vozí se po všem. Ale vůbec na nich nezáleží...
Teď mám RR TDV8 a není nepravděpodobné, že ji za RRR vyměním. Vůbec nejde o rychlost, ale o celkovou reakci auta. A udělá mi to radost!!!!!!!! Včera jsem si koupil jaguara xkr portfolio - jsem normální podnikatel a živím se prací. Každý ostatně může:-)

Zvědavec
8. listopadu • 9:17

Už dlouho čekám, jestli mi někdo vysvětlí, proč si lidé kupují tyto auta. Ne, nemám obecně nic proti těmhle mastodontům - chápu když to někdo koupí manželce do města, nebo pro sebe na občasnou návštěvu terénu. Uniká mi ale význam těhlech "supervýkonných" verzí. Vzhledem k těžišti, odporu vzduchu a rozměrům jsou sportovní asi jako jirka paroubek, a za podobnou (nebo nižší) cenu koupíte o třídu rychlejší raketu (M5 již od 2,7mega)...Vysvětlí mi někdo proč si někdo koupí takovouhle rádobyrychlou cihlu?

alambert
8. listopadu • 16:11

kompenzace maleho .... (vis ceho...:-D:-D:-D)

JencekSF
8. listopadu • 17:50

a co kdyz nekdo chce auto jak do terenu tak auto, ktere se nebude plazit po dalnici 105km/h a bude s nim problme predjet S120GLS na okresce. pro ty s malyma vyplatnima paskama: ano tito lide maji urcite moc penez a male prirozeni, zatimco vam se planda u kolen :D

Zvědavec
9. listopadu • 8:08

2jencek: to co píšeš je hloupost. U vozů této kategorie to prakticky neexistuje. já nevím jak ti to vysvětlit - u tohohle auta nemá přebytek výkonu žádnej praktickej význam. Na to aby ho mohl využít je u tohohle auta většina věcí špatně (už jsem o tom psal).Jinými slovy - pokud bude mít RS6 800 koní, jen obdivně kejvnu a řeknu že bych do toho šel, protože je šance ten potenciál využít. Ale tady? Mě osobně to přijde jako kupovat si bitevní loď na mácháč...

VANDIT
8. listopadu • 18:21

to je jednoduche, ti lidi kupuji to auto bez dph, pohonne hmoty taktez a vse jde do nakladu... pokud jako podnikatel udelas >=10M rocne, pak takove auto neni zadny problem uzivit a navic ses king of road a jak uz tu nekdo psal , ted jsou X5, Q7, RR atd IN, preci se tam vejde golfovy bag... ja tem lidem nezavidim, kdybych ty prachy mel, tak uz jedno mam taky, manzelka taky a na blbnuti mam nejakou carreru ci Fko

VANDIT
8. listopadu • 18:30

a jen se priznam ze v davnych dobach (nekdy v 18ti) zacinajic pracovat za 10hrubeho a castka 1M kc byla na dosah po 10ti letech nezrani a bydleni v parku a naockovanam rodinou jsem taky povazoval kazdeho kdo mel 100kkc / mes za jasneho zlodeje... to je holt ta povaha ceska. Lepsi se to , ale spousta lidi si porad nezvykla ze nekteri umi proste vydelat penez vic a nekteri jeste vic nez dost (to samozrejme nema nic spolecneho s pany kolotuk Standa Gross apod :( )

mabosk
8. listopadu • 15:25

No len komfort a praktickost M5 vs RRR je tiez niekde inde ;).BTW. Pochybuje ze si to niekto kupuje pre rychlost, skor pre zrychlenie.

Bammer
8. listopadu • 18:35

no neviem ci pre zrychlenie, nemyslim ze je na semaforoch vzdy prvy majitel takehoto maleho zrutika :) rozmery a hmotnost este chapem, ale tie motorceky su fakt zbytocne :) jedine zeby chcel tahat za svojim autom 5 tonovu jachtu :)

jogurt
8. listopadu • 19:02

Onehdá jsem byl v jednom krajském městě svědkem ostrého stattu od semaforů vedle sebe RS4 a V10TDI. K mému překvapení prvních 30metrů byl v čele touareg a až pak ho RS4ka dojela. vzhledem k tomu, že závod byl ukončen v 60km/h, byla to nakonec plichta.

roti
8. listopadu • 11:41

Protože je to teď v lepších kruzích IN a taky na to má a chce to ukázat. Nic ví, nic míň.

Doporučujeme

Články odjinud