Range Rover R: turbo V8 a hromada výkonu navíc

Informace z května letošního roku nyní nabírají na konkrétnějších podobách. Na jaře jsme vás informovali o nové verzi Range Roveru, která by se měla postavit na vrchol své modelové řady. Starší kompresorem přeplňovaný osmiválec má být nahrazen novějším a výkonnějším.

Tip: Test Range Roveru Sport 4,2 SC naleznete zde.

Automobilka v současnosti testuje Range Rover s motorem 5,0 V8, který je opět přeplňován, ovšem výkon má dosahovat hranice 500 koní a točivý moment 650 Nm. Výkon by tak byl u této vrcholné verze zhruba o 100 koní vyšší točivý moment by povyrostl o zhruba 100 Nm.

Nový Range Rover R s tímto motorem má zvládnout stovku za 6,5 s a má dosáhnout maximální rychlosti 240 km/h. Až se tak stane skutečností a tento model se začne prodávat, zařadí se RRR mezi nejvýkonnější SUV současnosti.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků