Range Rover R: turbo V8 a hromada výkonu navíc

Informace z května letošního roku nyní nabírají na konkrétnějších podobách. Na jaře jsme vás informovali o nové verzi Range Roveru, která by se měla postavit na vrchol své modelové řady. Starší kompresorem přeplňovaný osmiválec má být nahrazen novějším a výkonnějším.

Tip: Test Range Roveru Sport 4,2 SC naleznete zde.

Automobilka v současnosti testuje Range Rover s motorem 5,0 V8, který je opět přeplňován, ovšem výkon má dosahovat hranice 500 koní a točivý moment 650 Nm. Výkon by tak byl u této vrcholné verze zhruba o 100 koní vyšší točivý moment by povyrostl o zhruba 100 Nm.

Nový Range Rover R s tímto motorem má zvládnout stovku za 6,5 s a má dosáhnout maximální rychlosti 240 km/h. Až se tak stane skutečností a tento model se začne prodávat, zařadí se RRR mezi nejvýkonnější SUV současnosti.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků