Range Rover Pick-up? Ano, s 1,1 m dlouhou korbou a výkonem 526 k

Kdyby bylo prvního dubna, asi bychom nebrali tohle auto příliš vážně. Jenže ona je polovina dubna, zhruba týden do zahájení autosalonu v Šanghaji a společnost Startech opravdu na svých oficiálních stránkách prezentuje velmi speciální novinku - Range Rover přestavěným na pick-up.

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Přestavba Range Roveru na pick-up si vyžádala zhruba stovku nových dílů vyrobených z hliníku, oceli a karbonu. Výsledkem je prostor pro posádku shodný s tím, co nabízí klasická verze, ale za novou zadní stěnou následuje korba dlouhá 110 cm. Pokud vyklopíte zadní čelo, což můžete učinit tlačítkem nebo dálkovým ovládáním, získáte dalších 60 cm k dobru.

Startech ukáže v Šanghaji Range Rover v provedení „soukromá kancelář“

Startech ukáže v Šanghaji Range Rover v provedení „soukromá kancelář“

Kromě jiné karoserie přidal Startech také běžné tuningové úpravy typu o osm centimetrů širších blatníků, přepracovaných nárazníků, jiného výfuku, luxusního interiéru a disků o velikosti 23 palců.

O pohon se samozřejmě stará přeplňovaný pětilitrový osmiválec, který vyprodukuje 387 kW (526 k). Tento superluxusní pick-up tak zvládne stovku za 5,3 s a v rozletu ho utne omezovač na klasické hodnotě 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků