Range Rover: oslnivý kabriolet od Newport Convertible Engineering

Americká společnost NEC (Newport Convertible Engineering) ukrojila střechu dalšímu SUV. Tentokrát jde o Range Rover.

Nejmenší z rodiny v podobě modelu Range Rover Evoque se coby kabriolet představil jako koncepční studie již na loňském autosalonu v Ženevě, ovšem zatím je to s jeho budoucností poměrně nejisté. V posledních dnech to ale vypadá, že se Evoque Convertible vrací do hry, nicméně nic jistého zatím není. Otevřený vůz značce Land Rover tedy pravda zatím chybí, ovšem to je na druhou stranu výzva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover v úpravě specializované americké společnosti NEC

Nyní firma Newport Convertible Engineering přijíždí s vozem Range Rover Convertible, který vychází z nové generace řady Range Rover. Zatímco třídveřová studie Range Rover Evoque Convertible je čistým dvoudveřovým kabrioletem, nová práce z dílen NEC zachovává předloze čtveřici bočních dveří. A to včetně jejich rámů a částí původní struktury střechy, takže jde spíše o polokabriolet.

Jistě, především s plátěnou střechou nahoře to není nic zrovna pohledného, ovšem zřejmě to poslouží jak pro vyjížďku na lov tygrů v afrických pustinách, tak na odchyt gazel v Pařížské ulici…

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků