Range Rover od NCE: po kabrioletu přichází kupé a roadster

Éra samonosných karoserií výrazně omezila individuální stavby, ovšem stále se s nimi setkáváme.

Současná generace luxusního off-roadu Range Rover míří hlavně na ty, kteří ocení jeho komfort, robustní stavbu a průchodnost terénem, ovšem u podobně drahých vozů mnozí zákazníci upřednostní hlavně individualitu. Range Rover si můžete v rozsáhlé míře dotvořit podle svých představ, navíc je k mání nabídka ladičských firem (zmiňme třeba růžový Range Rover Mystere od Hamannu), ale karoserie je k dispozici pouze jedna. Ale možnosti tu jsou…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover od NCE, tentokrát jako dvoudveřové kupé a kabriolet

V červenci jsme vám představili přestavbu Range Rover Convertible od NCE (Newport Convertible Engineering), která je variantou pro milovníky jízdy s větrem ve vlasech. Podle nejnovějších informací byl nyní vývoj tohoto čtyřdveřového kabrioletu dokončen a společnost NCE již sbírá objednávky. U NCE ale nyní představili další dvě varianty vycházející z aktuální generace modelu Range Rover.

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Obě se vyznačují jediným párem náležitě prodloužených dveří a jde o kabriolet a kupé. Dle tvrzení výrobce budou obě verze představeny na některém z blížících se autosalonů, jako nejpravděpodobnější se v tomto ohledu jeví listopadová SEMA Show v Las Vegas.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků