Range Rover Mystere od Hamannu přišel o svůj extrémní háv

Ladičská společnost Hamann přichází s omlazenou sadou prvků pro vozy Range Rover. A působí poněkud decentněji.

I když třeba nepatříte k milovníkům tuningu, pravděpodobně vám neunikla růžová „šílenost“ v podobě prototypu Range Rover Mystere, jež se představila na letošním autosalonu v Ženevě. Její autor, německý úpravce Hamann, nyní přichází s upravenou verzí této stavby, která působí poněkud decentnějším dojmem. Namísto růžové nyní nastupuje s možná ještě působivějším, matově šedým lakováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Mystere od Hamannu podruhé

Na voze zaznamenáme především rozsáhlou sadu nových povrchových panelů, mezi něž patří především členitý přední nárazník přecházející plynule do rozšířených blatníků. Kapota s „kapličkou“ uprostřed je vyrobena z uhlíkových kompozitů, stejně jako rozšířené blatníky, jež mimochodem rozšiřují šířku karoserie o plných 80 mm.

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Zadní nárazník ve své spodní části hostí pár zdvojených koncovek výfuků (každá je přitom vyrobena z jednoho kusu), světlá výška byla snížena o 40 mm a kola mají průměr plných 23 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 305/30. Interiér je i přes použití kovových pedálů laděn spíše luxusně než sportovně a těšit se v něm můžete nejen na vylepšenou multimediální soustavu, ale také na kvalitní kůži, Alcantaru či hliníkové obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hamannu zapracovali také na úpravách interiéru vozu
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků