Range Rover Mystere od Hamannu přišel o svůj extrémní háv

Ladičská společnost Hamann přichází s omlazenou sadou prvků pro vozy Range Rover. A působí poněkud decentněji.

I když třeba nepatříte k milovníkům tuningu, pravděpodobně vám neunikla růžová „šílenost“ v podobě prototypu Range Rover Mystere, jež se představila na letošním autosalonu v Ženevě. Její autor, německý úpravce Hamann, nyní přichází s upravenou verzí této stavby, která působí poněkud decentnějším dojmem. Namísto růžové nyní nastupuje s možná ještě působivějším, matově šedým lakováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Mystere od Hamannu podruhé

Na voze zaznamenáme především rozsáhlou sadu nových povrchových panelů, mezi něž patří především členitý přední nárazník přecházející plynule do rozšířených blatníků. Kapota s „kapličkou“ uprostřed je vyrobena z uhlíkových kompozitů, stejně jako rozšířené blatníky, jež mimochodem rozšiřují šířku karoserie o plných 80 mm.

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Zadní nárazník ve své spodní části hostí pár zdvojených koncovek výfuků (každá je přitom vyrobena z jednoho kusu), světlá výška byla snížena o 40 mm a kola mají průměr plných 23 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 305/30. Interiér je i přes použití kovových pedálů laděn spíše luxusně než sportovně a těšit se v něm můžete nejen na vylepšenou multimediální soustavu, ale také na kvalitní kůži, Alcantaru či hliníkové obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hamannu zapracovali také na úpravách interiéru vozu
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků