Range Rover Mystere od Hamannu přišel o svůj extrémní háv

Ladičská společnost Hamann přichází s omlazenou sadou prvků pro vozy Range Rover. A působí poněkud decentněji.

I když třeba nepatříte k milovníkům tuningu, pravděpodobně vám neunikla růžová „šílenost“ v podobě prototypu Range Rover Mystere, jež se představila na letošním autosalonu v Ženevě. Její autor, německý úpravce Hamann, nyní přichází s upravenou verzí této stavby, která působí poněkud decentnějším dojmem. Namísto růžové nyní nastupuje s možná ještě působivějším, matově šedým lakováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Mystere od Hamannu podruhé

Na voze zaznamenáme především rozsáhlou sadu nových povrchových panelů, mezi něž patří především členitý přední nárazník přecházející plynule do rozšířených blatníků. Kapota s „kapličkou“ uprostřed je vyrobena z uhlíkových kompozitů, stejně jako rozšířené blatníky, jež mimochodem rozšiřují šířku karoserie o plných 80 mm.

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Range Rover Mystere z dílen Hamann: toto auto nepřehlédnete

Zadní nárazník ve své spodní části hostí pár zdvojených koncovek výfuků (každá je přitom vyrobena z jednoho kusu), světlá výška byla snížena o 40 mm a kola mají průměr plných 23 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 305/30. Interiér je i přes použití kovových pedálů laděn spíše luxusně než sportovně a těšit se v něm můžete nejen na vylepšenou multimediální soustavu, ale také na kvalitní kůži, Alcantaru či hliníkové obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hamannu zapracovali také na úpravách interiéru vozu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků