Range Rover Mayfair: luxusní off road na dlouhé cesty

Často cestujete do míst, kam nevedou kvalitní silnice, nebo dokonce pořádáte obchodní schůzky vysoko v nepřístupném terénu a cestou si chcete dopřát maximálního komfortu? Pak tu pro vás máme vyšlechtěný luxusní off road Range Rover Mayfair.
Range Rover Mayfair: luxusní off road na dlouhé cesty

Pokud si chcete dopřát komfortu, kterému se mohou rovnat pouze ty nejluxusnější limuzíny, a k tomu si chcete občas užít na pravé a drsné off roadové trati, pak je zde pro vás nová verze Range Roveru. Již tak luxusní off road doznal výrazných interiérových změn a v provedení Mayfair se tak stal ještě luxusnějším.

Všechny prvky, které nabízí běžný Range Rover, tedy špičkové jízdní vlastnosti v terénu, výborná průchodnost a další vlastnosti, kterým konkurují pouze pravé off roady, si i upravený Mayfair ponechal. K tomu přišly i výrazné změny interiéru a exteriéru. Tou hlavní je zvětšení délky o 300 až 600 mm, dle přání zákazníka, což přinese pro cestující na zadních sedaček výrazné zvětšení prostoru. Zadní kožená sedadla jdou variabilně posunovat a cestující si tak může vytvořit tolik prostoru, kolik požadují. Luxusní sedačky lze pak nastavit ve velmi širokém spektru směru a ani "lehátková" úprava není nemožná.

Zvýšenému komfortu přispívá i sada LCD panelů s mediálním TV/DVD centrem. K dispozici je i lednička s malým barem a na přání i velká prosklená střecha. Samozřejmostí je vícezónova klimatizace, veškeré standardní prvky jako je navigace, kompletní el. ovládání prvků, vyhřívání a ventilace sedaček ad.

Případný zájemce si může vybrat z trojice motorů. Základ tvoří šestiválcový turbodiesel 3,0 o výkonu 127 kW (174 k), střed osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 224 kW (305), vrchol pak tvoří přeplňovaný osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 294 kW (400 k). Cena za Range Rover Mayfair se pak pohybuje od 100 do 135 tis. liber (přibližně 4,4 až 6 mil. Kč) dle verze a výbavy. Tak co, stále máte chuť na tohoto anglického šlechtice?

Tip: Přečtěte si náš velký test Range Roveru Sport 4,2 SC s výkonem 390 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Mayfair
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků