Range Rover má další konkurenci. Jeep potvrdil vývoj luxusního SUV

Range Rover má další konkurenci. Jeep potvrdil vývoj luxusního SUV

A aby těch nových SUV nebylo málo, nyní s novinkou vyrukoval koncern Fiat-Chrysler. Sergio Marchionne totiž oficiálně potvrdil, že Jeep postaví velké luxusní SUV, které si to namíří přímo proti Range Roveru. A nebude samo, na ikonický britský off-road se chystají i další.

O velkém luxusním SUV Jeep se začalo mluvit na konci loňského roku a dokonce by se v souvislosti s ním mohlo vrátit jméno Jeep Wagoneer nebo Grand Wagoneer. Prozatím je největším a nejluxusnějším Jeepem model Grand Cherokee.

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Jenže Jeep Grand Cherokee s cenovkou od nějakých 30 000 dolarů jde spíše proti BMW X5 a podobným modelům. Luxusní SUV musí nabídnout nejen větší vnitřní prostor ale i techniku odpovídající vozu s více než dvojnásobnou cenovkou. A hlavně prvotřídní kvalitu zpracování.

Marchionne nechtěl specifikovat detaily a dříve než za pět let takové auto stejně neuvidíme. Range Roveru se ale pomalu rozrůstá konkurence, takže už má jenom pár let na to, aby mohl nerušeně operovat v segmentu luxusních SUV.

Brzy přijde SUV Bentley a Rolls-Royce, ale chystá se také BMW X7, Mercedes GLS a jeho luxusní verze Maybach a zřejmě bude i veliké SUV Audi.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků