Range Rover: krabice zůstane (spy photos)

Objektiv pozorného fotoreportéra zachytil prototyp nové generace luxusního Range Roveru připravovaného pro modelový rok 2013, který již pod hutným maskováním podle všeho ukrývá skutečnou karoserii. První špionážní snímky nové generace jsme vám nabídli již vloni v prosinci, ale tehdy šlo ještě o přestavěný Range Rover stávající řady. Range Rover vloni oslavil 40. výročí své výroby. Připomeňme, že naposledy současný Range Rover prošel modernizací pro modelový rok 2011.

Na první pohled se zdá, že novinka bude o něco větší než současná generace a nabídne více prostoru pro cestující vzadu a jejich zavazadla. Hrany novému Range Roveru však zřejmě zůstanou, ačkoli si lze všimnout směrem vzad se svažující střechy, jež by vozu mohla dodat na dynamičnosti vzhledu. Motory budou odvozeny ze stávající nabídky, v níž ale přibude hybrid vycházející ze studie Land Rover Range_e. Dalších podrobností zatím mnoho nemáme, ale podle předchozích zvěstí nový Range Rover dostane podvozek z hliníkových slitin vyvinutý ve spolupráci s Jaguarem, což by mohlo uspořit až 400 kg pohotovostní hmotnosti. Do prodejů se nový Range Rover dostane na sklonku příštího roku jako model 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků